گوشی هوشمند Stylus LS770 ال جی فاش شد

گوشی هوشمند Stylus LS770 ال جی فاش شد
  • 1394/1/28
  • مبين
  • 0

همانطور که می دانید ال جی در حال آماده شدن برای برگزاری رویداد مطبوعاتی در آخر این ماه است و می خواهد گوشی هوشمند ال جی جی ۴ را نیز به صورت رسمی معرفی کند همچنین قرار است در کنار آن دستگاه دیگری را با نام Stylus LS770 نیز معرفی کند.

گوشی هوشمندی با شماره مدل LG LS770 اخیرا در FCC فاش شده است و شایعه شده که Stylus نام دارد. این دستگاه با نام ال جی جی نوت شناخته شده است که دارای یک صفحه نمایش ۵٫۸ اینچی با ظرفیت باتری ۳۰۰۰ mAh می باشد.

lg-ls770-stylus-630x420

با توجه به شایعات منتشر شده این دستگاه دارای پردازنده چهار هسته ای ۶۴ بیتی Qualcomm Snapdragon 610 و همچنین پردازشگر گرافیکی Adreno 405 است. تاکنون جزئیات بیش تری درباره این دستگاه منتشر نشده است اما انتظار می رود که حداقل ۲ گیگابایت رم داشته باشد و همچنین حافظه داخلی آن ۳۲ گیگابایت نیز باشد علاوه بر این حتما اسلات کارت میکرو اس دی در آن وجود خواهد داشت و نسخه سیستم عامل آن اندروید ۵٫۰ آبنبات چوبی است.

ال جی در حال آماده سازی برای برگزاری رویدادی مطبوعاتی خود در تاریخ ۲۸ آوریل است که انتظار می رود در آن ال جی جی ۴ و ال جی Stylus را ببینیم. نظر شما درباره این خبر چیست؟

منبع: [technobuffalo]

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *