رندرهایی جدید از Xperia Z3 Neo

رندرهایی جدید از Xperia Z3 Neo
  • 1394/1/29
  • علیرضا یوسفی زاده
  • 0

اخبار پیرامون پرچم دار بعدی سونی، که مدت هاست منتظر آن هستیم، روز به روز بیشتر می شوند. هنوز شایعات زیادی درباره این تلفن هوشمند به چشم می خورند، اما علیرغم صحبت های پر زرق و برق از بدنه یکپارچه فلزی و حسگر اثر انگشت، شایعات جدید باعث پیچیده تر شدن شرایط شده اند و حالا نام جدیدی که به گوش می خورد Xperia Z3 Neo است. صحبت های زیادی درباره مدل جدید نئو مطرح بوده است و شاخص ترین نمونه آن است که با به تعویق افتادن مجدد و یا حتی انصراف سونی از عرضه Xperia Z4، تنها ساعاتی با ۲۰ آوریل (۳۱ فروردین) و ارائه مدل جدید Xperia Neo فاصله داریم. پیش بینی ها بر این اساس هستند که آنچه تا کنون تصور می شد مدل جدید Z4 است در واقع Z3 Neo با شماره مدا E6553 است‌‌‌. به این ترتیب سوالات بسیار زیادی درباره انبوه اطلاعات منتشر شده از Z4 به وجود می آیند.

gsmarena_001

ادها می شود مجموعه ای جدید از رندرهای منتشر شده مربوط به Z3 Neo هستند، اما در حال حاضر نمی توانیم اطمینان داشته باشیم که با چه دستگاهی روبرو هستیم. علاوه بر این، در یکی از این تصاویر به وضوح عبارت «نسل چهارم Xperia Z» به چشم می خورد که باعث سر پر گمی هر چه بیشتر ما می شود. ‌در هر صورت، دستگاهی که در این سه تصویر مشخص است بسیار شبیه به Xperia Z3 می باشد که متفاوت از آنچه انتظار می رفت است. اما با دقت بیشتر در این رندرها می توان به تغییرات کوچکی پی برد. از جمله این تغییرات وجود نداشتن زبانه در کناره دستگاه است. با این حال به طور کلی طراحی هلی سونی تفاوت چندانی با یکدیگر ندارند.

gsmarena_002

با هر چه که قرار است روبرو شویم، همچنان امیدواریم که در تاریخ ۲۰ آپریل شاهد یک رونمایی باشیم. همچنین نمیتوان از صحت اطلاعات قبلی درباره Z4، Z3 Neo یا هر دو و یا حتی هیچ کدام از آنها مطمئن بود. اما بر اساس شایعات، دستگاه جدید سونی دارای صفحه نمایشی ۵.۲ اینچی (۱۰۸۰p و یا QHD) است. همچنین به نظر می رسد از پزدازنده اسنپ دراگون ۸۱۰ با ۴ گیگابایت حافظه RAM به همراه دوربین ۲۰.۷ مگاپیکسلی و استاندارد ضد آب IP68 در این دستگاه استفاده خواهد شد.

gsmarena_003

نظر شما درباره شرایط فعلی سونی چیست؟ آیا انتظارات یا پیش بینی خاصی از آنچه ممکن است رخ دهد دارید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *