هوآوی قصد دارد بین سه فروشنده برتر تلفن های هوشمند در آمریکا قرار گیرد

هوآوی قصد دارد بین سه فروشنده برتر تلفن های هوشمند در آمریکا قرار گیرد
  • 1394/2/2
  • علیرضا اصغری
  • 0

اگر صادقانه بخواهیم بگوییم،‌ شرکت هواوی در بازار فروش تلفن های هوشمند در آمریکا یک نام جا افتاده و محبوب،‌ آن طور که سامسونگ و اپل هستند، ‌نمی باشد. اگر این شرکت فعالانه بر این بازار در آمریکا تمرکز نماید، راه طولانی و درازی در پیش رو دارد و به این منظور می بایست برند خود را در آمریکا بین کاربران جا اندازد و برای دستگاه های خود مشتریانی دست و پا کند که بتوانند از پس رقبایی جون سامسونگ و اپل بر آیند. هوآوی قطعا قصد انجام همه این کارها را دارد زیرا در واقع هدف نهایی این شرکت قرار گرفتن بین سه فروشنده برتر تلفن هوشمند در آمریکا می باشد.

صحبت از این هدف، ‌مستقیما از زبان Zhiqiang Xu مدیر حوزه آمریکای شرکت هوآوی شنیده شده است که آنرا در مصاحبه با وب سایت Greenbot اعلام کرده است.

شرکت هوآوی پیش از این توانسته بود موقعیت خود را به عنوان یک بازیگر برتر در بازار تلفن های هوشمند چین،‌ سرزمینی که این شرکت از آن برخواسته است، را تثبیت نماید. بر پایه برخی گزارش ها تخمین زده می شود که هوآوی توانسته است در سال گذشته حدود ۶۸ ملیون تلفن هوشمند در چین به فروش رساند.

از آنجایی که بازار آمریکا،‌به شدت تحت کنترل اپراتورهای تلفن همراه می باشد،‌این شرکت نتوانسته است این موفقیت را در این بازار نیز تکرار نماید. به گفته آقای Xu این شرکت برای به دست آوردن مشتری جهت فروش تلفن هایش،‌ قطعا به پشتیبانی اپراتورها نیاز خواهد داشت.

Zhiqiang Xu همچنین اعلام کرد که هوآوی در حال تعامل و مذاکره با شرکت های AT&T ، Sprint و همچنین Verizon وT-Mobile. می باشد. هم اکنون شاید ارتباط بین آنها بر پایه تلفن های هوشمند نباشد ولی به هر حال،‌ این چهار شرکت اپراتور هایی هستند که در آینده هوآوی قطعا فعالیت خود را بر روی آنها متمرکز خواهد کرد.

این شرکت فعلا از طریق فروشگاه آن لاین خود یعنی GetHuawei محصولات خود را مستقیما به مشتریانش عرضه می کند،‌ هر چند این کار انتخاب را محدود می کند، ولی به هر حال قدمی درست در راه مسیر پیش روی این شرکت بزرگ می باشد.

منبع: [ubergizmo]

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *