LG G Stylo در کره جنوبی معرفی شد

LG G Stylo در کره جنوبی معرفی شد
  • 1394/2/2
  • مبين
  • 0

تقریبا چیزی به زمان معرفی رسمی پرچم دار ال جی یعنی جی ۴ نمانده است که امروز این شرکت گوشی هوشمند جدیدی را با نام G Stylo معرفی کرد. البته پیش از این درباره گوشی هوشمند G Stylo ال جی شنیده بودیم.

اندازه صفحه نمایش این دستگاه ۵٫۷ اینچ با وضوح ۱۲۸۰ در ۷۲۰ پیکسل است. قدرت این دستگاه توسط پردازنده چهار هسته ای ۶۴ بیتی Qualcomm Snapdragon 410  ۱٫۲GHz و رم ۱٫۵ گیگابایتی تامین می شود. حافظه داخلی آن ۸ گیگابایت است که با اسلات کارت میکرو اس دی قابل ارتقاء می باشد.

گوشی هوشمند G Stylo دارای دوربین جلویی ۵ مگاپیکسلی می باشد که برای مکالمه تصویری بسیار مناسب است و همچنین لذت تصویر برداری سلفی را افزایش می دهد. علاوه بر این دوربین پشتی دستگاه ۸ مگاپیکسل بوده که تقریبا کیفیت بالایی دارد.

The-LG-G-Stylo

در این دستگاه یک قلم تعبیه شده است که امکانات خاص خود را داشته و همجنین باتری آن ۳۰۰۰ mAh با قابلیت جابه جایی است. از دیگر مشخصات این دستگاه می توان به ۴G LTE، وای فای و بلوتوث اشاره کرد. نسخه سیستم عامل آن اندروید ۵٫۰ آبنبات چوبی است و قرار بر این بوده که برای بار اول در کره جنوبی عرضه شود. نظر شما درباره این دستگاه چیست؟

منبع: [LG]

 

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *