لومیا ۶۴۰ مایکروسافت یکی از اولین دستگاه های دریافت کننده ویندوز ۱۰ خواهد بود

لومیا ۶۴۰ مایکروسافت یکی از اولین دستگاه های دریافت کننده ویندوز ۱۰ خواهد بود
  • 1394/2/13
  • مبين
  • 0

Ossi Korpela مدیر کل مایکروسافت اعلام کرد که گوشی هوشمند لومیا ۶۴۰ اولین دستگاهی خواهد بود که آپدیت ویندوز ۱۰ را دریافت می کند. این دستگاه توسط T-Mobile در ایالات متحده آمریکا عرضه شد و هم اکنون قرار سات که در سال جاری به روزرسانی جدید ماکیروسافت را دریافت کند.

Korpela گوشی هوشمند لومیا ۶۴۰ را یک مدل بالای مقرون به صرفه می نامد. این دستگاه دارای صفحه نمایش ۵ اینچی با وضوح ۷۲۰ در ۱۲۸۰ پیکسل و تراکم پیکسل ۲۹۴ppi می باشد. قدرت این دستگاه توسط پردازنده چهار هسته ای ۱٫۲GHz Snapdragon 400 به همراه ۱ گیگابایت رم تامین می شود.

حافظه داخلی لومیا ۶۴۰ تقریبا ۸ گیگابایت است که با اسلات کارت میکرو اس دی تا سقف ۱۲۸ گیگابایت ارتقاء می یابد. دوربین ۸ مگاپیکسلی پشتی و دوربین ۹ مگاپیکسلیس سلفی آماده هستند تصاویری با کیفیت را به ثبت برسانند. علاوه بر این باتری ۲۵۰۰mAh این دستگاه آن را تا مدت زمان مناسبی روشن نگه می دارد.

Microsoft-Lumia-640-will-be-one-of-the-first-to-receive-Windows-10-update

همانطور که می دانید نسخه موبایل ویندوز ۱۰ هنوز آماده نشده است و با توجه به گزارشات اخیر ابتدا نسخه پی سی در تابستان منتشر خواهد شد و در طول این مدت ویندوز فون در حال ساخت می باشد. البته هنوز مشخص نیست که تکنیک مایکروسافت برای فروش در چیست. این شرکت ممکن است که در ابتدا ویندوز ۱۰ موبایل را روی یک دستگاه جدید اجرا کرده و آن را روانه بازار کند. این شرکت با این کار می تواند سود خوبی را به جیب بزند. چراکه همه طرفداران گوشی های هوشمندی ویندوزی بی صبرانه  منتظر ویندوز ۱۰ هستند. با این حال هردو حرکت به نفع مایکروسافت خواهد بود.

منبع: [phonearena]

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *