دو گوشی هوشمند جدید لومیا با ویندوز ۱۰ در راه هستند

دو گوشی هوشمند جدید لومیا با ویندوز ۱۰ در راه هستند
  • 1394/2/15
  • مبين
  • 0

اگر اخبار اخیر گویا آی تی را دنبال کرده باشید حتما از این آگاه هستید که ماکروسافت ویندوز ۱۰ را برای موبایل  بعد از انتشار نسخه پی سی منتشر می کند. حال به نظر می رسد که دلیل این کار مایکروسافت مشخص شده است. این شرکت می خواهد که توسعه دو پرچم دار جدید خود را به پایان برساند و آن ها را با سیستم عامل ویندوز ۱۰ روانه بازار کند.

باتوجه به گزارشات اخیر مایکروسافت در حال کار بر روی دو گوشی هوشمند جدید لومیا است که یکی از آن ها با نام Cityman و دیگری با نام Talkman شناخته شده است.  این دو دستگاه تقریبا مشابه هم هستند و تقریبا مانند دو گوشی هوشمند آیفون ۶ و آیفون ۶ پلاس می باشند. یکی از رسانه های انگلیسی زبان می گوید که Cityman پرچم دار مایکروسافت خواهد بود و از نوع مشخصات گوشی های هوشمند اندرویدی است. این دستگاه دارای صفحه نمایش ۵٫۷ اینچی QHD، پردازنده هشت هسته ای Qualcomm، رم ۳ گیگابایتی و دوربین پشتی ۲۰ مگاپیکسلی است. یکی دیگر از اصل دستگاه های اندرویدی باتری قابل جابه جایی و اسلات کارت میکرو اس دی است که این دستگاه آن ها را خواهد داشت.

Nokia-Lumia-830-13-1280x853

در همین حال مایکروسافت درباره Talkman هم صحبت هایی کرده است که تقریبا مشابه مدل دیگر است اما از لحاظ اندازه مقداری کوچک تر است. این دستگاه دارای صفحه نمایش ۵٫۲ اینچی، پردازنده هشت هسته ای Qualcomm، رم ۳ گیگابایتی و دوبین اصلی ۲۰ مگاپیکسلی است. البته مشخصات این دستگاه ها به صورت رسمی مشخص نشده اند اما قطعا مشخصات تقریبا یکسانی خواهند داشت.

Nokia-Lumia-830-16-1280x853

این دو دستگاه جدید با سیستم عامل ویندوز ۱۰ روانه بازار خواهند شد، هنوز مشخصات دقیق آن ها و تاریخ عرضه آن ها مشخص نیست اما به زودی در دسترس قرار می گیرند. از آن جایی که ویندوز ۱۰ در تابستان سال جاری برای کامپیوترهای شخصی منتشر می شود انتظار می رود که نسخه موبایل ویندوز ۱۰ در پاییز سال جاری منتشر شود و این دو گوشی هوشمند هم در همان تاریخ عرضه خواهند شد. نظر شما درباره این خبر چیست؟

منبع: [techno buffalo]

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *