تست قابلیت های ساعت اپل بدون نیاز به دوست واقعی!

تست قابلیت های ساعت اپل بدون نیاز به دوست واقعی!
  • 1394/2/17
  • حسین محمودزاده
  • 0

ارائه روشی نوین برای برقراری ارتباط یکی از نکاتی است که اپل در مورد ساعت های هوشمند خود تاکید زیادی روی آن دارد. ولی اگر شما این ساعت را خریده اید ولی هیچ دوستی ندارید که از این نوع ساعت ها داشته باشد چه؟ در این صورت چاره کار شما انجمن اینترنتی Reddit خواهد بود.

یکی از بخش های جدید این سایت با نام “ضربان های عاشقانه”، جهت استفاده کاربران تنهای ساعت اپل ایجاد شده است. منظور از کاربران تنها نیز آنهایی هستند که در دنیای واقعی هیچ دوستی که از این ساعت ها داشته باشد، ندارند. همانطور که احتمالا در خبرها خوانده اید، ساعت اپل قابلیتی دارد که کاربر می تواند با استفاده از آن ضربان قلب خود را برای دوستش ارسال کند، که این ضربان به صورت ویبره ای بر روی مچ دست وی دریافت خواهد شد. همچنین امکان ارسال تصاویر نیز بوسیله این ساعت وجود دارد.

کاربرانی که در این انجمن اینترنتی شرکت می کنند، اغلب درخواست ارسال پیام هایی از طرف سایر کاربران را دارند که بیشتر این درخواست ها مربوط به قابلیت “لمس دیجیتالی” می باشد، امکانی که اپل در این ساعت قرار داده تا بتوان ضربه هایی را که بر روی صفحه نمایش ساعت خود می زنید برای دوستانتان انتقال دهید.

بیشتر کاربران برای این که این قابلیت جدید را امتحان کنند، از بقیه دارندگان این نوع ساعت می خواهند تا آنها را به صورت دیجیتالی لمس کنند!

web-apple-watch

البته این که در این فضا، فردی ممکن است تصاویر و عکس های توهین آمیز برای سایرین ارسال کند مایه نگرانی کاربران این انجمن شده است. اما به نظر می رسد یکی از کاربان این سایت با نام کاربری txgb324 راه حل این مشکل را پیدا کرده است. زیرا در پیامی که ارسال کرده، نوشته است: “شما می توانید برای خودتان لمس دیجیتالی ارسال کنید.” وی اینطور توضیح داده است که:

اگر شما مشخصات خودتان را به عنوان یک دوست در بخش مخاطبین ساعت اپل وارد کنید، می توانید برای خودتان لمس دیجیتالی ارسال و دریافت کنید. به نظر من این روش راحت ترین راه برای امتحان کردن قابلیت های این ساعت می باشد.

آن طور که از بازخوردهای این پیام در Reddit بر می آید، این روش موفقیت آمیز بوده است. پس اگر شما هم صاحب یکی از این ساعت ها هستید وقت خود را برای پیدا کردن دوستی که او هم ساعت اپل داشته باشد تلف نکنید و همین الان برای خودتان یک تصویر ارسال کنید و یا حتی خودتان را به صورت دیجیتالی لمس کنید!

منبع: [independent]

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *