شایعه ورود Motorola Moto X با دوربین ۱۶MP OIS

شایعه ورود Motorola Moto X با دوربین ۱۶MP OIS
  • 1394/2/20
  • علی رضاپور
  • 0

شایعه شده است که در نسخه ی سوم Motorola Moto X قابلیت OIS وجود خواهد داشت. طبق ویژگی هایی که لو رفته بود می توان انتظار داشت که نسخه ی سوم Motorola Moto X با دوربین ۱۶ مگاپیکسلی به بازار بیاید. در ادامه با گویا آی تی همراه باشید.

می توان حدس زد که تمرکز کمپانی سازنده بر روی دوربین و وضوح تصویر بوده است. این نسخه می تواند سلفی هایتان را با دوربین جلوی ۵ مگاپیکسلی خود بگیرد. نسخه ی دوم Motorola Moto X دارای یک دوربین پشت ۱۳ مگاپیکسلی و همچنین دوربین جلوی ۲ مگاپیکسلی بود.

برخی دیگر از شایعات منتشر شده در این باره حاکی از وجود قابلیت OIS در دوربین ۱۶ مگاپیکسلی نسخه ی سوم Motorola Moto X می باشند. این بدان معناست که اگر در هنگام فیلم برداری یا اخذ تصویر دستتان لرزید، دوربین OIS این لرزش ها را حذف می کند که به بهبود کیفیت دوربین و فیلم ها تصاویر اخذ شده می افزاید.

motorola

یکی دیگر از ویژگی های مهم دوربین ۱۶ مگاپیکسلی این اسمارت فون، قابلیت تصویربرداری با سرعت های پائین (slow motion) خواهد بود. به عنوان مثال اگر کیفیت دوربین را روی ۱۰۸۰ پیکسل قرار دهید، سرعت فریم آن ۱۲۰ فریم بر ثانیه (۱۲۰fps) و اگر کیفیت را روی ۷۲۰ تنظیم کنید، سرعت آن به ۲۴۰ فریم بر ثانیه (۲۴۰fps) افزایش خواهد یافت.

البته لازم به ذکر است که تا اعلان و معرفی رسمی کمپانی Motorola هیچ خبری صحت و ثقم نداشته و نخواهد داشت. پس باید منتظر ماند و دید که کمپانی یاد شده چه تدارکی برای کاربران دیده است؟

[منبع: Phone Arena]

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *