اولین تصویر لو رفته از Meizu MX 5

اولین تصویر لو رفته از Meizu MX 5
  • 1394/2/24
  • حسین محمودزاده
  • 0

اخیرا عکسی در فضای وب منتشر شده که ظاهرا مربوط به پرچمدار جدید شرکت Meizu به نام MX 5 می باشد. انتشار این تصویر باعث شده تا گمانه زنی ها درباره قریب الوقوع بودن عرضه این گوشی بیشتر شود. شایعات پیشین تاریخ عرضه این تلفن هوشمند را روز ۳۰ ام ماه June اعلام کرده بودند.

چیزی که در اولین نگاه به این عکس جلب توجه می کند طراحی منحصر به فرد این گوشی چینی است که مطابق سلیقه و علاقه چینی ها، از طراحی بدون حاشیه استفاده می کند به طوریکه حاشیه های چپ و راست گوشی به کلی حذف شده است.

علاوه بر این با توجه به جزئیات دیگری که در مورد MX 5 به بیرون درز کرده است، این گوشی هوشمند از بدنه یکپارچه فلزی استفاده خواهد کرد که اگر این امر واقعیت داشته باشد به منزله نقض معاهده درون سازمانی Meizu می باشد، زیرا این شرکت پیش از این مصوب کرده بود که در حوزه تلفن های هوشمند از پلاستیک استفاده کند.

meizu-mx-5-render

بر اساس شایعات، MX 5 از یک پردازنده ۸ هسته ای MediaTek MT6795 با فرکانس کاری ۲٫۲ گیگاهرتز به همراه سیستم عامل اندروید آبنبات چوبی استفاده می کند. البته این احتمال وجود دارد که کمپانی Meizu از نسخه ویرایش شده از این سیستم عامل و مختص خود شرکت، به نام Flyme OS در این گوشی استفاده کند.

با توجه به تصویر منتشر شده این گوشی همانند مدل MX 4 Pro از تنها یک دکمه لمسی در قسمت پایینی صفحه نمایش و بر روی بدنه دستگاه استفاده می کند که به احتمال فراوان یک سنسور تشخیص اثر انگشت نیز در خود جای داده است.

به نظر می رسد شرکت Meizu بسیار مشتاق است تا موفقیت شرکت چینی Xiaomi را در عرصه بین المللی تکرار کند و سیاستی مشابه این رقیب هم وطن در پیش گرفته و سعی دارد تا محصولاتی با قیمت نسبتا پایین و با کیفیت و ویژگی های مطلوب به بازار عرضه کند.

همچنین طبق گزارش سایت های مختلف Meaizu در حال آماده سازی محصول دیگر خود، Blue Charm Note 2 برای عرضه احتمالی در ۲ June می باشد.

منبع: [yibada]

 

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *