صفحه فیسبوک خود را با F.B. Purity کاملا شخصی سازی کنید

صفحه فیسبوک خود را با F.B. Purity  کاملا شخصی سازی کنید
  • 1394/2/28
  • زهرا معبودی
  • 0

شاید تا کنون بارها با رنگ بندی ثابت و البته کنی ملایم صفحه فیس بوک خود به مشکل برخورده باشید. چرا که کار کردن با یک محیط تک رنگ، آن هم به طور کاملا طولانی می تواند عذاب دهنده باشد. اما توسعه دهندگان افزونه ها توانسته اند با بکار گیری افزونه ها و تلفیق آن با علم برنامه نویسی خود، کار کنند که شما رابط کاربری فیسبوک خود را کاملا شخصی سازی کنید.

۶۵۷۰۶

افزونه F.B. Purity درست با همین هدف برای مرورگر فایرفاکس طراحی شده است که می توانید هر بخش از فیسبوک را به دلخواه خود تغییر دهید. می توانید از تغییر رنگ فونت ها تا رنگ پس زمینه و حتی اندازه فونت ها همه و همه را با این برنامه تغییر دهید.

البته این افزونه تنها برای تغییر رنگ و سایز فونت و … بکار نمی رود. می توانید با استفاده از آن بخش هایی را روی صفحه تایم لاین خود حذف کنید و یا اینکه بخش هایی را اضافه کنید.

به عنوان مثلا با استفاده از بخش تنظیمات این افرونه، می توانید ستون سمت چپ فیس بوک را منظم کنید و تنها لینک هایی را نگهدارید که به کرات در روز به آن سر می زنید.

نمونه ای از صفحه ی تغییر یافته فیس بوک با این افزونه به صورت زیر است :

 

۱۴۳۴۴۸

با استفاده از بخش تنطیمات می توانید پیام های فیس بوک را ( کامنت ها ) به صورت چند خط زیر هم، بدون اتمام خط قبلی ( پشتیبانی از اینتر در کامنت بدون ارسال ) بنویسید نمونه ای از این مورد به صورت زیر است:

۵۶۱۷۹

گزینه هایی که می توانید آن ها را پنهان کنید، به صورت زیر می باشند:

۹۲۷۷۰

در همین بخش در قسمت font and color option نیز می توانید به راحتی فونت و رنگ و موارد مربوطه را تغییر دهید.

زمانی که تغییرات لازم را ارائه دادید، در بخش home می توانید تعداد لینک های پنهان و کارهایی که با این افزونه انجام داده اید را مشاهده کنید و برای تغییر یک کلیک روی آن کنید:

۶۵۴۶۴

برای نصب این افزونه بر روی مرورگر فایرفاکس کلیک کنید

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *