گوگل Android Pay را معرفی کرد

گوگل Android Pay را معرفی کرد
  • 1394/3/7
  • مبين
  • 2

همانوطر که می دانید کنفرانس توسعه دهندگان گوگل امشب در حال برگزاری است. این مراسم امشب در ساعت ۲۱ به وقت تهران آغاز شد که در کالیفورنیا نیز می باشد.

شرکت گوگل قبل از هر چیزی سرویس Android Pay را پرداخت اندروید را معرفی کرد که به کاربران اجازه می دهد تا به صورت مستقیم از طریق گوشی های هوشمند اندرویدی خود عمل خرید را انجام دهند که تقریبا همان سرپیس Apple Pay و  Sumsong Pay است و البته پیش از این هم کاربران می توانستند از گزینه های شخص ثالث مثل Google Wallet استفاده کنند.

به گفته گوگل سیستم پرداخت این شرکت در ۷۰۰,۰۰۰ خرده فروش در زمان راه اندازی کار خواهد کرد که برنامه های کاربردی موجود که در آن تعبیه شده است عملکردی همانند Apple Pay را به همراه می آورد. برای کار کردن با آن فقط کافی است که کاربران دستگاه اندرویدی خود را روی ترمینال NFC قرار دهند و دیگر نیازی به هیچ برنامه جداگانه نمی باشد.

Screen-Shot-2015-05-28-at-1.00.09-PM

شرکت های حاملی که از این سیستم پشتیبانی می کنند شامل  AT&T, T-Mobile و Sprint می شوند و شرکت های کارت اعتباری آن شامل American Express, Discover, MasterCard و Visa همچنین board نیز می شوند. خرده فروشانی که از این سیستم پشتیبانی می کنند عبارتند از Babies R’ Us, Best Buy, Aeropostale, American Eagle Outfitter, Bloomingdales, GameStop, Jamba Juice, Walgreens, Whole Foods, مک دونالد ها, Macy’s, Toys R’ US, Staples, دفتر انبار, Petco, Sports Authority, مترو, Panera Bread و بیش تر از این ها که پس از راه اندازی گسترش هم می یابد.

Android Pay همچنین از رابط کاربری جدید اثر انگشت اندروید M پشتیبانی می کند به طوری که کاربر می تواند که پرداخت را داخل برنامه برای خرده فروشان از طریق اثر انگشت خود انجام دهد. حال باید منتظر این شاهکار جدید گوگل باشیم هرچند که بعد از اپل و سامسونگ این سرویس را معرفی کرد اما انتظار می رود که عملکرد قابل توجهی داشته باشد.

منبع: [technobuffalo]

دیدگاه خود را وارد کنید
تعداد دیدگاه ها : 2 دیدگاه
  1. سلام جناب آقای محمدی خسته نباشید لطفا مطلب را بازخوانی کرده و اصلاح نمایید باتشکر

    1. سلام جناب رفیعی دوست ممنون از تشکر شما دیشب که سعی داشتیم کنفرانس گوگل رو پوشش بدیم این مشکل پیش آمد ممنونم

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *