اولین گوشی های ویندوز ۱۰ که در سال جاری عرضه می شوند

اولین گوشی های ویندوز ۱۰ که در سال جاری عرضه می شوند
  • 1394/3/14
  • مبين
  • 0

قرار است که ویندوز ۱۰ در تاریخ ۲۹ ژوئن برابر با ۷ مرداد ماه برای رایانه های شخصی منتشر شود و کمی بعد از آن هم نسخه موبایل آن از راه می رسد. به طور طبیعی مایکروسافت از اولین دستگاه های مجهز به سیستم عامل ویندوز ۱۰ (لومیا) نام برده است. اما شرکت های کمتری شناخته شده اند که به این حزب پیوندیده اند یکی از این شرکت ها Cherry Mobile است، که یکی از سازندگان برتر گوشی های هوشمند در فیلیپین نیز می باشد.

شرکت Cherry Mobile این هفته اعلام کرد که در حال آماده شدن برای راه اندازی دو گوشی هوشمند مجهز به ویندوز ۱۰ با نام های Alpha Prime 5 و Alpha Prime 4 است. قدرت هردوی آن ها توسط پردازنده چهار هسته ای ۱٫۱ GHz Snapdragon 210 تامین می شود و از LTE پشتیبانی می کنند، همچنین دوربین جلویی آن ها ۲ مگاپیکسلی است.

Alpha Prime 5 داریا صفحه نمایش ۵ اینچی است که هنوز نامی از وضوح آن نبرده است و دوربین اصلی آن ۸ مگاپیکسلی است، رم آن ۱ گیگابایت بوده و حافظه داخلی آن ۸ گیگاباست است.

Alpha Prime 4 به نظر می سرد که بسیار شبیه به Prime 5 باشد در حالی که صفحه نمایش آن ۴ اینچ بوده و رم آن ۵۱۲ مگابایت است و همچنین حافظه داخلی آن ۴ گیگابایت نیز می باشد.

Cherry Mobile هنوز هیچ اشاره ای به تاریخ عرضه گوشی های هشومند ویندوز ۱۰ خود نکرده است و همچنین خبری از قیمت آن ها نیست. علاوه بر مایکروسافت این شرکت اولین شرکت ارائه دهنده گوشی های هوشمند با سیستم عامل ویندوز ۱۰ است. نظر شما درباره این خبر چیست؟

منبع: [Cherry Mobile]

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *