هواوی در انتظار عرضه Honor 7 در تاریخ ۹ تیر ماه

هواوی در انتظار عرضه Honor 7 در تاریخ ۹ تیر ماه
  • 1394/3/25
  • مبين
  • 0

انتظار می رود که شرکت هواوی گوشی هوشمند Honor 7 را در تاریخ ۳۰ ژوئن برابر با ۹ تیرماه در چین راه اندازی کند. این شرکت تیزری را منتشر کرده که در آن به راه اندازی گوشی جدید Honor  اشاره دارد و به یک سنسور اثر انگشت مجهز خواهد شد.

اگر به یاد داشته باشید در گذشته یان دستگاه در وب سایت هیا انگلیسی زبان فاش شده بود و مثل همیشه ما در گویا آی تی آن را پوشش دادیم. به گفته هواوی گوشی هوشمند Honor 7 دارای صفحه نمایش ۵ اینچی با طراحی فلزی است و وضوح صفحه نمایش آن ۱,۹۲۰ در ۱,۰۸۰ پیکسل نیز می باشد. قدرت این دستگاه توسط پردازنده هشت هسته ای Kirin 935 تامین می شود و وجود دوربین ۱۳ مگاپیکسلی با سنسور تثبیت کننده نوری پر قدر آن خواهد افزود. همچنین باتری آن  ۳,۲۸۰ mAh است و نسخه سیستم عامل Honor 7 اندریود ۵٫۱ آبنبات چوبی اعلام شده است.

gsmarena_001

نسخه استاندارد این گوشی هوشمند انتظار می رود که با رم ۳ گیگابایتی و حافظه داخلی ۱۶ گیگتایتی نیز عرضه شود و همچنین انتظار نسخه ۴ گیگابایتی با حافظه داخلی ۶۴ گیگابایتی نیز می رود. حال باید منتظر فرا رسیدن تاریخ اعلام شده باشیم تا ببینیم که هواوی چه برنامه ای را برای دستگاه جدید Honor خود دارد. نظر شما درباره این خبر چیست؟

منبع: [GSMArena]

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *