جشنواره عکاسی برای دارندگان جی ۴ ایران آغاز شد

جشنواره عکاسی برای دارندگان جی ۴ ایران آغاز شد
  • 1394/3/27
  • مبين
  • 0

همانطور که می دانید پیش فروش آنلاین گوشی هوشمند ال جی جی ۴ در تاریخ ۱۱ خرداد ماه در ایران آغاز شد و ۲۶ خرداد ماه که دیروز بود اخرین فرصت برای ثبت نام خریداران بود. شرکت ال جی برای خریداران تا تاریخ گفته شده وقت داده بود تا شانس خود را برای دریافت ۴۴ عدد گوشی هوشمند جی ۴ به عنوان جایزه امتحان کنند.

علاوه بر این برای خرداران به قید قرعه ۴۴۴ کارت هدیه نقدی به ارزش ۸ میلیون ریال دریافت می کنند که اسامی برندگان در وب سایت رسمی ال جی در ایران اعلام خواهد شد. دیروز در ساعت ۱۰ صبح زمان توزیع بلیط‌ها فرا رسید. قرار بر این بود تا ساعت ۳ بعدازظهر بلیط‌ها توزیع شود اما از آنجا که تعداد بلیط‌ها محدود بود و سیل عظیم طرفداران ال‌جی زودهنگام در محل حضور داشتند، در همان ساعات اولیه، تعداد ۲ هزار بلیط میان افراد حاضر در محل توزیع شد. پس از آن در ساعت ۵ بعد از ظهر در میان بلیط های پخش شده قرعه کشی انجام شد و برندگان جوایز زیر اعلام شد:

  • ۴۴ عدد گوشی ال‌جی جی ۴ برای ۴۴ نفر به صورت رایگان
  • ۴۴ عدد گوشی ال‌جی جی ۴ برای ۴۴ نفر با ۴۴ درصد تخفیف
  • ۴۴۴ عدد گوشی ال‌جی جی ۴ برای ۴۴۴ نفر با ۱۰ درصد تخفیف

G4-Preorder-ticket-line-1024x576

 

پس از اعلام اسامی برندگان، این افراد خوش شانس به فروشگاه گلدیران چهارسو مراجعه کردند تا از تخفیف‌های ارائه شده استفاده کنند و گوشی ال‌جی جی ۴ خود را خریداری نمایند. اکنون جشنواره عکاسی با تلفن همراه مخصوص کاربران ال‌جی جی ۴ آغاز شده است.

همانطور که می دانید گوشی هوشمند ال جی جی ۴ از لحاظ دوربین قدرت ویژه ای دارد از آنجا که به تازگی وارد ایران و برخی دیگر از کشورها شده است ال جی خبر خوبی را برای خرداران و دارندگان منتشر کرده است.

دارندگان جی ۴ می توانند با گوشی هوشمند خود تصاویر خود را به ثبت برسانند و به همراه گوشی، جعبه و فاکتور خرید به یکی از ۴۶ نقطه معرفی شده مراجعه کنند. سپس، عکس ثبت‌شده را از طریق بلوتوث به مسئول غرفه تحویل دهند و پکیج جایزه خود را از مسئول غرفه دریافت نمایند.

جوایز جشنوراه عکاسی ال جی جی ۴ به شرح زیر است:

  • پکیج ویژه باتری، پایه شارژر، کارت حافظه میکرواس‌دی ۳۲ گیگابایت برای تمامی شرکت‌کنندگان
  • یک دستگاه تلویزیون ۵۵ اینچ OLED برای بهترین عکس به انتخاب هیئت داوران جشنواره
  • دو دستگاه تلویزیون ۵۵ اینچ LED برای رتبه‌های دوم و سوم به انتخاب هیئت داوران جشنواره
  • چهار دستگاه تلویزیون ۴۲ اینچ LED برای رتبه‌های ۴ تا ۷ به انتخاب هیئت داوران جشنواره

مکان های اعلام شده در تصویر زیر مشخص است پس اگر شما از خریداران ال جی جی ۴ بوده اید بهتر است که شانس خود را در جشنواره عکاسی هم امتحان کنید.

photofestival-web-new-723x1024

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *