گلکسی نوت ۵ در مرداد ماه معرفی خواهد شد (شایعه)

گلکسی نوت ۵ در مرداد ماه معرفی خواهد شد (شایعه)
  • 1394/3/28
  • مبين
  • 0

قبلا شایعاتی درباره معرفی و عرضه زود هنگام گلکسی نوت ۵ شنیده بودیم با این حال JK Shin این شایعات را تکذیب کرد که پیشنهاد کرد که گلکس ینوت ۵ در ماه سپتامبر برابر با شهریور ماه معرفی شود.

اکنون با توجه به آخرین گزارش منتشر شده تاریخ انتشار واقعی فبلت جدید سامسونگ در ماه اوت ( مرداد) خواهد بود و قبل از معرفی آیفون ۶ اس و آیفون ۶ اس پلاس دیده خواهد شد. حال به نظر می رسد که سامسونگ به دنبال این است که نوت ۵ را قبل از آیفون ۶ اس عرضه کند که تاریخ شایعه شده برای معرفی این دستگاه در ماه سپتامبر میلادی است.

جدیدترین دستگاه سامسونگ که گلکسی نوت ۵ خواهد بود حاوی بسیاری از به روزرسانی ها است و طراحی شبیه به گلکسی اس ۶ خواهد داشت. شایعه شده است که این دستگاه دارای صفحه نمایش ۵٫۴ یا ۵٫۵ اینچی با وضوح ۴K Ultra HD باشد و ظاهرا قدرت این دستگاه توسط پردازنده اگزینوس ۷۴۲۲ تامین می شود که رم، جی پی یو، مودم LTE و CPU در یک تراشه کار گذاشته شده است. همچنین شایعات نشان داده است که نوت ۵ دارای رم ۴ گیگابایتی خواهد بود.

سایر مشخصات شایعه شده درباره این دستگاه شامل دوربین اصلی ۲۰ مگاپیکسلی و دوربین سلفی ۵ یا ۸ مگاپیکسلی می باشد. البته انتظار می رود که دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی باشد. هنوز واضح نیست که نسخه سیستم عامل آن اندروید ۵٫۰ آبنبات چوبی خواهد بود یا اینکه اندروید M که در کنفرانس توسعه دهندگان گوگل برگزار شد که همه اینها به زمان انتشار اندروید M گوگل بستگی خواهد داشت.

البته اگر سیستم عامل دستگاه اندریود آبنبات چوبی باشد انتظار می رود که انتشار زود هنگام اندریود M برای آن فرا برسد. با این حال باید منتظر انتشار جزئیات بیش تر هم درباره گلکسی نوت ۵ و هم نسخه جدید اندروید باشیم. نظر شما درباره این خبر چیست؟

منبع: [Gforgames]

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *