گلکسی نوت ۵ در اویل شهریور ماه عرضه می شود

گلکسی نوت ۵ در اویل شهریور ماه عرضه می شود
  • 1394/5/5
  • مبين
  • 0

شایعه شده است که سامسونگ می خواهد در تاریخ ۱۳ آگوست برابر با ۲۲ مرداد ماه یک کنفرانس مطبوعاتی برای معرفی گلکسی نوت ۵ و اس ۶ اج پلاس برگزار کند و اکنون در حال حاضر جزئیات بیش تری از این خبر منتشر شده است.

باتوجه به گزارشات اخیر این احتمال وجود دارد که گلکسی نوت ۵ در اواخر ماه آگوست برابر با اوایل شهریور ماه در دسترس قرار گیرد و ممکن است که در سطح جهانی عرضه شود. شایعه شده است که گلکسی نوت ۵ سامسونگ دارای صفحه نمایش ۵٫۶۷ اینچی Quad HD با وضوح بالای ۲۵۶۰ در ۱۴۴۰پیکسل است.

پردازش بر روی این دستگاه توسط پردازنده هشت هسته ای جدید و ویژگی هایCPU, GPU, RAM و LTE مودم روی یک تراشه خواهد بود و  Exynos 7422تشکیل خواهد شد.

اگر شیاعات منتشر شده واقعیت داشته باشند این دستگاه توسط رم ۴ گیگابایتی عرضه می شود و دارای گزینه های انتخابی حافظه ذخیره سازی داخلی ۳۲GB, 64GB و ۱۲۸GB نیز خواهد بود و همچنین انتظار می رود با یک اسلات کارت میکرو اس دی عرضه شود. دوربین سلفی این دستگاه ۵ مگاپیکسل خواهد بود و دوربین اصلی آن که قطعا باکیفیت تر از نسخه قبلی است  ۱۶ مگاپیکسل نیز می باشد.

ما انتظار داریم که هر دو دستگاه جدید سامسونگ که شامل گلکسی نوت ۵ و گلکسی اس ۶ اج پلاس خواهد بود در اواخر ماه آگوست برابر با اوایل شهریور ماه که بین یک تا دهم خواهد بود به صورت همزمان عرضه شوند. متاسفانه جزئیات به دست آمده درباره این دو محصول بسیار ناچیز است اما به محض انتشار جزئیات تاریخ عرضه شما را در گویا آی تی مطلع خواهیم کرد.

منبع: [phone arena]

 

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *