ویندوز ۱۰ در ۲۴ ساعت بر روی بیش از ۱۴ میلیون دستگاه نصب شده است

ویندوز ۱۰ در ۲۴ ساعت بر روی بیش از ۱۴ میلیون دستگاه نصب شده است
  • 1394/5/9
  • مبين
  • 0

بسیاری از کاربران برای مدت طولانی از ویندوز ۸٫۱ اجتناب کردند اما به نظر می رسد با انتشار رسمی ویندوز ۱۰ مشتاقانه به سوی آن می روند. روز چهارشنبه به صورت رسمی آخرین نسخه از سیستم عامل ویندوز ۱۰ در دسترس قرار گرفت و تنها در مدت ۲۴ ساعت اولیه در دسترس بودن این سیستم عامل ۱۴ میلیون بار نصب شده است یعنی با رقم اعلام شده در سراسر جهان بر روی دستگاه هیا مختلف نصب شده است.

انتشار عمومی ویندوز ۱۰ در تاریخ ۲۹ جولای برابر با ۷ مرداد ماه در ۱۹۰ کشور  دنیا در دسترس قرار گرفت و همانطور که می دانید به روزرسانی اولیه آن برای تمامی کاربران به مدت یک سال رایگان است. یعنی اگر شما از کاربران ویندوز ۷ یا ویندوز ۸٫۱ هستید می توانید به سادگی ویندوز ۱۰ را دریافت و نصب نمایید که تاکنون طبق آمار ۲۴ ساعت اولیه انتشار ویندوز ۱۰ تقریبا ۱۴ میلیون نفر این سیستم عامل را بر روی دستگاه های مختلف خود نصب کرده اند.

Windows-10-Surface-Pro-3-13-1280x855

 

این رقم بسیار بیش تر از چیزی بوده سات که کارشناسان و آنالیزگران پیش بینی کرده بودند اما مایکروسافت سرعت روند ارتقا ویندوز ۱۰ را افزایش داده است و به دنبال رسیدن به آمار بالاتری است. ویندوز ۱۰ میزبانی امل ویژگی های جدید و پر ذرق و برق را بر عهده گرفته است که پیشرفت های جدی را به دنبال داشته است که از جمله آن ها می توان به یکپارچگی سیستم کورتانا با ویندوز، منوی استارت تازه، تغییرات رابط کاربری، توانایی های ایکس باکس بر روی این سیتسم عامل و بسیاری تغییرات دیگر را به دنبال آورده است.

حال قرار بر این است که مایکروسافت پس از انتشار نسخه موبایل ویندوز ۱۰ امکان یکپارچه سازی با رایانه های شخصی مجهز به سیستم عامل ویندوز ۱۰ به ارمغان بیاورد. اگر تاکنون سیستم عامل ویندوز ۱۰ را دریافت نکرده اید پیشنهاد می شود که به روزرسانی آن را به سرعت انجام دهید و همچنین گویا ای تی به شما پینهاد می کند تا مقاله بررسی کوتاه ویندوز ۱۰ را مطالعه نمایید. نظر شما درباره این خبر چیست؟

منبع: [technobuffalo]

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *