هواوی هفته آینده از گوشی هوشمند جدید Honor رونمایی می کند

هواوی هفته آینده از گوشی هوشمند جدید Honor رونمایی می کند
  • 1394/5/15
  • مبين
  • 0

انتظار می رود که هواوی پرچم دار جدید خود یعنی گوشی هوشمند Mate 8 را در ماه آینده معرفی کند حال قبل از معرفی پرچم دار هواوی قرار بر این است که هفته آینده گوشی هوشمند جدیدی توسط این شرکت معرفی شود. با توجه به خبری که در GizChina منتشر شده است این شرکت عظیم چینی در حال ارسال دعوتنامه ها برای برگزاری یک رویداد در تاریخ ۱۰ آگوست برابر با ۱۹ مرداد ماه است.

دعوتنامه این شرکت جزئیات زیادی ندارد و فقط به تاریخ برگزاری اشاره کرده است و همچنین با حروف بزرگ کلمه Honor نیز یافت می شود و در وسط تصویر یک علامت تعجب بزرگ وجود دارد که انتظار بر این می رود همه را شگفت زده کند.

huawei-honor-1

 

علاوه بر این GizChina به تصاویری که توسط TENAA فاش شده است اشاره داشته است و آنگوه که پیداست دستگاه دارای یک دوربین اصلی قوی خواهد بود که متحرک نیز می باشد. این ماژول میتواند خوراک عکاسی باشد البته جزئیات بسیاری درباره آن منتشر نشده است.

huawei-honor-3

 

ار واقعا قرار بر معرفی دستگاه جدید هواوی در هفته آینده باشد حدس کارشناسان این است که Honor 7 پلاس نیز رونمایی خواهد شد که با بدنه فلزی طراحی شده است و همچنین دارای یک صفحه نمایش ۵٫۵ اینچی ۱۰۸۰p، سنسور اثر انگشت، یکی از پردازنده های Kirin خود ، رم ۳ گیگابایتی و حافظه داخلی ۱۶ گیگابایتی نیز می باشد.

البته این مشخصات فقط شایعه هستند و صحت واقعی بودن آن ها هنوز مشخص نیست با این حال باید تا هفته آینده برای معرفی این دستگاه صبر کنیم. نظر شما درباره گوشی هوشمند جدید Honor هواوی چیست؟

منبع: [technobuffalo]

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *