ایسوس زنفون مکس را معرفی کرد

ایسوس زنفون مکس را معرفی کرد
  • 1394/5/17
  • مبين
  • 0

رویداد ZenFestival روز پنجشنبه در نیو دهلی برگزار شد که در آن شرکت ایسوس دستگاه های جدید خود را معرفی کرد. گوشی هوشمند زنفون مکس با یک باتری عظیم در این رویداد رونمایی شد.

زنفون مکس دارای باتری  ۵,۰۰۰mAh است که با یک دوره شارژ قادر خواهد بود تا چند روز روشن بماند یعنی با یک بار شارژ دو و یا سه روز قابل استفاده است. در کنار این باتری عظیم دستگاع مجهز به صفحه نمایش ۵٫۵ اینچی ۷۲۰p یک پردازنده آهسته تر یعین اسپندراگون ۴۱۰ و رم ۲ گیگابایتی است که عمر باتری را نیز افزایش خواهد داد.

همچنین جنس صفحه نمایش دستگاه گوریلا گلاس ۴ بوده و در پشت آن یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی و در جلو هم یک دوربین ۵ مگاپیکسلی برای تصویربرداری سلفی و مکالمه تصویری نیز وجود دارد. حافظه داخلی زنفون مکس ۱۶ گیگابیات بوده و با اسلات کارت میکرو اس دی ارتقا می یابد، قابلیت استفاده همزمان از دو سیم کارت را دارد و نسخه سیستم عامل آ اندروید ۵٫۰ آبنبات چوبی است که با رابط کاربری ZenUI ایسوس عرضه می شود.

اکر شما به یک دستگاه با عمر طولانی باتری نیازمندید زنفون مکس بهترین گزینه برای خرید است. این دستگاه یکی از دارندگان بزرگترین باتری برای گوشی های هوشمند است پس برای کسانی که از گوشی هوشمند استفاده مداوم دارند و از اپلیکیشن های سنگین ساتفاده می کنند بسیار مناسب است.

این دستگاه در ماه اکتبر عرضه می گردد هرچند که ممکن نیست در کشور آمریکا در دسترس باشد اما تاکنون خبری از قیمت آن نشده است. با این حال انتظار می رود که از گوشی های هوشمند ارزان قیمت باشد. نظر شما درباره این خبر چیست؟

منبع: [technobuffalo]

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *