سامسونگ در حال آزمایش اسنپدراگون ۸۲۰ روی گلکسی اس ۷ است

سامسونگ در حال آزمایش اسنپدراگون ۸۲۰ روی گلکسی اس ۷ است
  • 1394/5/20
  • مبين
  • 0

ماه گذشته شایعه شده که سامونگ در حال تست پردازنده های مختلف و متعدد بر روی دستگاه پرچم دار آینده خود یعنی گلکسی اس ۷ است به نظر می رسد که پردازنده جدید می تواند تمام قدر و انرژی پرچم دار اینده سامسونگ را تامین کند.

یک سند داخلی توسط فروشندگان سامسونگ فاش شده است که در آن برنامه مربوط به آپدیت اندروید M  وجود دارد و در کنار این لیست پردازنده اسنپدراگون ۸۲۰ کوالاکام دیده می شود. این شرکت در حال حاضر آزمایشات لازمه را با این پردازنده روی گلکسی اس ۷ انجام می دهد. به نظر می رسد که گلکسی ساز ها می خواهند از آخرین پردازنده کوالاکام برای دستگاه جدید خود استفاده کنند.

galaxy-s7-2

اسنپدراگون ۸۲۰ انتظار می رود که دارای ویژگی های معماری ۶۴ بیتی باشد. پردازنده هیدرا که ۳۵ درصد سریع تر از  پردازنده اسنپدراگون ۸۱۰، و یک GPU A350 که ۴۰ درصد از آن سریع تر است.

انتظار می رود که این شرکت از فرایند تولید ۱۴ نانومتری به جای روش های ۲۰nm قدیمی استفاده کند. البته این هفته در طی برگزاری کنفرانس لوس آنجلس نگاه رسمی به آن خواهیم داشت.

اگر سامسونگ واقعا در حال انجام آزمایشات بر روی اسپدراگون ۸۲۰ باشد دیگر شرکت های غول سازنده گوشی های هشومند چه سودایی را در سر دارند. با این حال رقابت در بازار گوشی های هوشمند بسیار سرسختانه است و انتظارات بر این است که در سال آینده دستگاه هیا زیادی را با پردازنده اسنپدراگون ۸۲۰ داشته باشیم.

منبع: [technobuffalo]

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *