Redmi 2 Prime با رم و حافظه ذخیره سازی دو برابر معرفی شد

Redmi 2 Prime با رم و حافظه ذخیره سازی دو برابر معرفی شد
  • 1394/5/20
  • مبين
  • 0

انتظار می رود که شیائومی در اواخر این هفته از آخرین رابط کاربری MiUI خود پرده بردرای کند. اما این شرکت هنوز برخی از خبرهای داغ را برای به اشتراک گذاشتن دارد که مربوط به شبب دوشنبه است. این شرکت سازنده گوشی های هوشمند Redmi 2 Prime را با مشخصات آپدیت شده نیز معرفی کرد. در ادامه با ما همراه باشید تا نگاهی به مشخصات این دستگاه داشته باشیم.

گوشی هوشمند Redmi Prime 2 در واقع منحصر به فرد هند است و این دستگاه در یک کارخانه موجود در این کشور مونتاژ شده است. این پکیج شامل رم ۲ گیگابایتی و حافظه داخلی ۱۶ گیگابایتی نیز می شود که این دو شامل سخت افزار های پایه دستگاه هستند.

اندازه صفحه نمایش این دستگاه جدید ۴٫۷ اینچ ۷۲۰p است، قدرت آن توسط اسنپدراگون ۴۱۰، باتری ۲۲۰۰mAh، ویژگی QuickCharge یا شارژ سریع و همچنین دوربین اصلی ۸ مگاپیکسلی است و قیمت خارق اعلاده ای دارد که قرار بر این است تنها با ۱۰۹ دلار عرضه شود و درواقع تنها ۱۵ دلار از Redmi 2 اصلی گران تر است.

xiaomi_hugo_big

 

این فشار عمده شیائومی به هند می تواند نتیجه بخش باشد که انتظار می ورد رشد زیادی را در حرکت رو به جلو به پیش بیاورد. این کشور دارای یک بازر فوق العاده برای گوشی های هوشمند است که لحظه به لحظه آمار فروش آن بالاتر می رود.

در حال حاضر شرکت های غول جهانی مانند Micromax و سامسونگ و اپل منتظر به دست آوردن جایگاه شلوغی نیز هستند.

ما در حال حاضر هنوز هم برای معرفی MiUI 7 شیائومی در آخر این هفته منتظر هستیم که انتظار می ورد این شرکت یک گوشی هوشمند جدید را به عنوان پرچم دار معرفی کند هرچند مشخص نیست که Mi5 یا فبلت Redmi Note 2 و یا ممکن است که فراتر از این ها را برای معرفی داشته باشد. حال باید تا پایان این هفته برای دیدن جدیدترین های شیائومی صبر کنیم.

منبع: [technobuffalo]

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *