گلکسی نوت ۵ به صورت رسمی معرفی شد

گلکسی نوت ۵ به صورت رسمی معرفی شد
  • 1394/5/22
  • مبين
  • 0

در طول اوایل هفته از رویداد سامسونگ باخبر شدیم که قرار بود در روز پنجشنبه گلکسی نوت ۵ را که بسیار خبرساز شدیه بود را به صورت رسمی معرفی کند. در واقع ساعاتی پیش این اتفاق صورت گرفت و در طی برگزاری رویداد سامسونگ فبلت گلکسی نوت ۵ نیز به صورت رسمی معرفی شد که طراحی برجسته آن بسیار مورد توجه قرار گرفته است.

galaxy-note-5-139-1280x851

 

گلکسی نوت ۵ از پشت شبیه به گلکسی اس ۶ سامسونگ طراحی شده است که از لحاظ ضخامت باریک بوده اما از نظر مشخصات یک هیولای تمام عیار است. به نظر می رسد که تمام ویژ”ی هایی را که در گلکسی اس ۶ ندیده ایم در فبلت جدید سامسونگ به ارمفان آورده شده است که از جمله آن ها می توان به ویژگی شارژ سریع، پشتیبانی از شارژ PMA/Qi وایرلس یا بی سیم، دوربین قات و بیش تر از این ها اشاره کرد.

حتی به این می توان اشاره کرد که سامسونگ نرم افزار S Pen را در این دستگاه برای پشتبانی بهتر قلم بهبود داده است، حال خود این ویژگی بخش های متعددی دارد که می توان از حالت یادداشت برداری در صورت غیرفعال بودن آن استفاده کرد و هچنین امکان امضای سند پی دی اف نیز وجود دارد.

galaxy-note-5-138-1280x851

 

گلکسی نوت ۵ در واقع قدرتمند تر از تصورات است که مشخصات سخت افزاری آن مقداری تعجب را با خود آورده است.

مشخصات کلی گلکسی نوت ۵

  • سیستم عامل: اندروید ۵٫۱
  • پردازنده: Exynos 7420
  • رم: ۴GB
  • حافظه داخلی: ۳۲GB/64GB
  • صفحه نمایش: ۵٫۷-iاینچ Quad HD 518ppi
  • باتتری: ۳۰۰۰mAh; Quick Charge 2.0 و پشتیبانی از شارژ وایلرس یا بی سیم
  • دوربین: ۱۶-megapixel with f/1.9 and optical image stabilization
  • دیگر جزئیات: NFC, Wi-Fi 802.11 a/b/g/n/ac (2.4/5GHz), MIMI, سنسور اثر انگشت; black sapphire and white pearl color options

galaxy-note-5-137-1280x851

 

 

حال همانطور که می دانید تمام مشخصات و ویژگی هایی که انتظار می رفت در گلکسی اس ۶ باشد در گلکسی نوت ۵ آورد شده است در کل امکان ارتقای حافظه ذخیره سازی و وجود باتری قابل جا به جایی محبوبیت گوشی هوشمند را بالا تر می رود و همچنین از لحاظ قدرت بیش تر مورد توجه کاربران قرار خواهد گرفت. نکته عجیب و غریب اینجاست که گزینه ۱۲۸ گیگابایتی برای حافظه ذخیره سازی نیز وجود ندارد.

galaxy-note-5-135-1280x851

 

برای کسانی که به صورت جدیقصد خریداری کردن گلکسی نوت ۵ را دارند باید اعلام کنم که قدرت پردازش دستگاه به صورت قابل توجهی افزایش یافته است و قدرتمند تر شده است و همچنین سامسونگ درباره ارتقا قلم S Pen نیز صحبت هایی کرده است که به گفته این شرکت کار با قلم S Pen تجربه لذت بخشی را برای کاربر به ارمغان می آورد.

galaxy-note-5-133-1280x851

 

سامسونگ را سخت را برای درخشیدن بهتر در بازار پیدا کرده است و آنگون که مشخص شده است گلکسی نوت ۵ بسیار ارزان تر از گلکسی اس ۶ و گلکسی اس ۶ اج عرضه خواهد شد. پس این گلکسی نوت ۵ را متفاوت تر می کند.

لازم به ذکر است که گلکسی نوت ۵ در تاریخ ۲۱ آگوست برابر با ۳۰ مرداد ماه در سطح جهانی عرضه می شود که برای ایالات متحده آمریکا از طریق AT&T, Verizon, T-Mobile, Sprint و شرکت مخابراتی آمریکا در دسترس قرار خواهد گرفت.

منبع” [technobuffalo]

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *