۵ ویژگی برتر گلکسی اس ۶ اج پلاس که موجب محبوبیت بیش از حد شده است

۵ ویژگی برتر گلکسی اس ۶ اج پلاس که موجب محبوبیت بیش از حد شده است
  • 1394/5/23
  • مبين
  • 0

سامسونگ در نهایت روز پنجشنبه گوشی هوشمند گلکسی اس ۶ اج پلاس را در کنار گلکسی نوت ۵ معرفی کرد در نگاه اول ما باید یک بررسی کام را روی این دستگاه جدید انجام دهیم. گلکسی اس ۶ اج پلاس در حال حاضر بسیار جذاب تر از آنچه که در فکر ما بود نیز می باشد. بانبراین امروز در گویا ای تی قصد داریم که ۵ ویژگی برتری گلکسی نوت اس ۶ اج پلاس را بررسی کنیم پس در ادامه با ما همراه باشید.

۱٫طراحی زیبا

galaxy-s6-edge-plus-125-1280x851

سامسونگ در طراحی گوشی های هوشمند همیشه برگ برنده را به دست دارد و از لحاظ طراحی می توان گفت که گوشی های هوشمند بدون عیب و نقصی را طراحی می کند که آرگونومی کامل در آن ها رعایت می شود.

طراحی تمام فلزی دستگاه بسیار زیبا است و همچنین در کنار این بدنه فلزی یک صفحه نمایش AMOLED منحنی جذابیت را بیش تر کرده است و ترکیبی از شیار و منحنی را با هم ایجاد کرده که باعث خیره شدن به دستگاه می شود. ظاهر گلکسی اس ۶ اج پلاس دیوانه کننده است و جای تعجب اینجاست که کم تر از یکسال پیشرفت های سخت افزاری کمتری را نیز داشته است.

۲٫ استریم زنده روی یوتیوب

s6edge-w782

در طی برگزاری مراسم معریف گوشی هوشمند گلکسی اس ۶ اج پلاس و گلکسی نوت ۵ سامسونگ اعلام کرد که با این دو دستگاه امکان استریم زنده وجود دارد. یعنی کاربر می تواند همزمان با فیلم گرفتن آن را به صورت مستقیم در یوتیوب استریم کند. پس سرعت به اشتراک گذاری فیلم های شخصی شما با این دو دستگاه بیش تر شده است.

۳٫ قابلیت های جدید Edge یا صفحه نمایش خمیده

galaxy-s6-edge-plus-110-1280x851

 

سامسونگ ایده های بسیار هوشمندانه ای را برای صفحه نمایش خمیده یا منحنی گلکسی سا ۶ اج پلاس به ارمغان آورده است اما مفهوم اصلی این گوشی هوشمند مقداری طول می کشد. با صفحه نمیاش خمیده این دستگاه شما می توانید یک اپلیکیشن خاص و مورد علاقه خود را به قسمت خمیده پین کنید و آن را درج کنید همچنین امکان عوض کردن صفحه روی آن نیز وجود دارد.

البته همانند دیگر گوشی های خمیده سامسونگ شما می توانید اخبار زنده را روی قسمت خمیده ناه کنید، بروزرسانی های توییتر را به سادگی ببینید، از این قسمت در اپلیکیشن های مخصوص از قبیل دوربین استفاده کنید و تمامی حالات گذشته که قبلا وجود داشتند.

۴٫ شارژ وایلرس یا بی سیم

galaxy-s6-edge-plus-12-1280x851

 

شارژر وایرلس ویژگی خارق العاده است که انتظار می رفت در این دستگاه وجود داشته باشد و سامسونگ در طی معرفی آن را اعلام کرد و لازم به ذکر است که سیستم شارژر وایرلس یا بی سیم از هردو استاندارد Qi و PMA پشتیبانی می کند. اگر تاکنون شارژر بی سیم را تجربه نکرده اید گلکسی اس ۶ اج پلاس می تواند برای شما تجربه خوبی باشد. علاوه بر این سامسونگ تکنولوژی شارژ سریع را در دستگاه به ارمغان آورده است که موجب محبوبیت این گلکسی شده است.

۵٫ Samsung Pay

galaxy-s6-edge-plus-11-1280x851

 

سیستم پرداخت سامسونگ یا Samsung Pay رد نهایت به ارمغان آورده شده است که در ایلات متحده آمریکا و کره جنوبی نیز می باشد. گلکسی اس ۶ اج پلاس یکی از دستگاه هایی است که می تواند از این ویژگی استفاده کند. نسخه دموی این تکنولوژی عملکرد خوبی را داشته است و تنها راه استفاده از آن اسکنر نوار مغناطیسی با اثر انگشت شما است. سیستم پرداخت سامسونگ هنوز برای تمامی دستگاه ها وجود ندارد و تعداد انگشت شماری از دستگاه های سامسونگ می توانند از آن استفاده کنند که دو دستگاه تازه معرفی شده این شرکت جز آن ها به شما می آید.

نگاه کلی

به طور کلی و خلاصه وار وجود انحنا در گلکسی اس ۶ اج پلاس خبر خوبی است چراکه با خود ویژگی های جدیدی را نیز به همراه آورده است. اما هنوز عدم وجود اسلات کارت میکرو اس دی برای دستگاه چندان جالب نیست و با وجود صفحه نمایش ۵٫۷ اینچی مقداری بزرگ است چراکه اسلات کارت میکرو سا دی در آن نیز وجود ندارد. به هر حال طرفداران سامسونگ بابت معرفی این دستگاه و همچنین عرضه آن بسیار خوشحال هستند.

منبع: [technobuffalo]

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *