Samsung Pay در شهریور ماه راه اندازی می شود

Samsung Pay در شهریور ماه راه اندازی می شود
  • 1394/5/23
  • مبين
  • 0

شرکت سامسونگ در  روز پنجشنبه اعلام کرد که سیستم پرداخت این شرکت در ماه سپتامبر (شهریور) راه اندازی خواهد شد. این سرویس به خدمات پرداخت دیجیتال ملحق خواهد شد. با وجود تاخیر در این سیستم تاثیر فوری و به سزایی را در بازار و بین کاربران خواهد گذاشت. در واقع کاربران قادر خواهند بود از طریق پایانه مغناطیسی MST موجود در مکان های مختلف و تکنولوژی NFC استفاده کنند.

سامسونگ در واقع راه بزرگی را برای جلو زدن از  Apple Pay یا سیستم پرداخت همراه اپل دارد. با وجود این که هردو از NFC استفاده می کنند  اما آلگوریتم و پشتیبانی زا پایانه های آن قدری متفاوت است. سامسونگ به زودی LoopPay را در سال جاری کسب می کند و دستگاه های گلکسی اس ۶، گلکسی اس ۶ اج، گلکسی نوت ۵ و گلکسی اس ۶ اج پلاس از این سرویس به خوبی پشتیبانی خواهند کرد.

SamsungPay-Trial_Main_2

پایانه های سیستم پرداخت سامسونگ در واقع بیش از ۳۰ میلیون مکان مختلف در سراسرجهان پذیرفته می شود که قرارداد بزرگی را تصویب خواهد کرد. Apple Pay رد طول چند ماه اخیر رشد بسیاری را داشته است و همچنین گوگل هم به زودی سیستم شخصی پرداخت خود را با نام Android Pay راه اندازی می کند با این وجود رقابت تنگاتنگی میان این سه شرکت آغاز می شود اما در حال حاضر Apple Pay در پله های بالاتری قرار دارد و سامسونگ برای رسیدن به آن باید تلاش بسیاری را به عمل آورد. اما قطعا این شرکت کره ای بزرگ فرصت خوبی را برای جلب رضایت کاربران بیش تری را دارد.

سامسونگ در حال حاضر داریا چند شریک در این سیستم پرداخت است که شامل ویزا و مسترکارت نیز یم شوند. سامسونگ در  واقع امنیت کاربر و حساب بانکی کاربر را تایید می کند و در زمان استفاده هیچ شماره حسابی به نمای در نمی آید و تنها اثر انگشت کاربر برای پرداخت کفایت می کند. حال سوال اینجاست که آیا سامسونگ می تواند عملکرد بهتری را نسبت به اپل در سیستم پرداخت داشه باشد یا خیر؟ اگر چه اپل سیستم پرداخت خود را زود تر راه اندازی کرده است اما سامسونگ به سادگی می تواند رشد بسیار بالایی را در یک مدت کوتاه داشته باشد.

منبع: [technobuffalo]

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *