جعبه گشایی گلکسی نوت ۵ (اخرین فبلت سامسونگ) + ویدئو

جعبه گشایی گلکسی نوت ۵ (اخرین فبلت سامسونگ) + ویدئو
  • 1394/5/25
  • مبين
  • 0

سامسونگ در روز پنجشنبه هفته گذشته دو دستگاه جدید خود یعنی گلکسی نوت ۵ و گلکسی اس ۶ اج پلاس را به صورت رسمی معرفی کرد و قرار بر این شده است که در روز جمعه هفته جاری روانه بازار جهانی گردد که البته اروپا شامل این لیست نمی شود. اکنون یکی از رسانه های آنلاین انگلسی زبان جعبه گشایی این دستگاه را انجام داده است در ادامه با گویا ای تی همراه باشید تا از محتویات جعبه گلکسی نوت ۵ آگاه شویم.

هرچند که دو دستگاه گلکسی اس ۶ اج پلاس و گلکسی نوت ۵ در داخل مضخشات یکسانی دارند که این شباهت شامل رم ۴ گیگابایتی و پردازنده هشت هسته ای سریع Exynos 7420 اما باید به ظاهر آن ها هم نگاهی انداخت گلکسی نوت ۵ در طراحی قدری شبیه به گلکسی اس ۶ است و قاب پشتی آن شیشه ای است. در کنار همه این ها چیزی که گلکسی نوت ۵ را از دیگر دستگاه هیا سامسونگ جداکرده است قلم S-Pen بوده که ویژگی ها و قدرت خاص خود را دارد.

حال قصد داریم که نگاهی به محتویات جعبه گلکسی نوت ۵ داشته باشیم. در ابتدا باید اعلام کنم که جعبه این دستگاه شبیه به جعبه گلکسی اس ۶ است.

Samsung-Galaxy-Note-5-28-1280x855

 

در پشت جعبه مشخصات سخت افزاری آن به طور خلاصه وار درج شده است.

Samsung-Galaxy-Note-5-29-1280x855

 

در داخل جعبه پد شارژر در کنار کابل USB و همچنین هندزفری دیده می شود.

Samsung-Galaxy-Note-5-30-1280x855

 

به عنوان یادآوری گلکسی نوت ۵ دارای صفحه نمایش ۵٫۷ اینچی Quad HD 518ppi، پردازنده Exynos 7420، رم ۴گیگابایتی، حافظه داخلی ۳۲/۶۴ گیگابایتی باتری ۳۰۰۰mAh، ویژگی Quick Charge 2.0، پشتیبانی از شارژ وایلرس یا بی سیم و دوربین فوق العاده با کیفیت ۱۶ مگاپیکسلی است و از دیگر مشخصات آن می توان به NFC, Wi-Fi 802.11 و سنسور اثر انگشت نیز اشاره کرد. گلکسی نوت ۵ از پشت شبیه به گلکسی اس ۶ سامسونگ طراحی شده است که از لحاظ ضخامت باریک بوده اما از نظر مشخصات یک هیولای تمام عیار است. سامسونگ نرم افزار S Pen را در این دستگاه برای پشتبانی بهتر قلم بهبود داده است،

منبع: [technobuffalo]

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *