جزئیات گوشی هوشمند سرفیس مایکروسافت فاش شد

جزئیات گوشی هوشمند سرفیس مایکروسافت فاش شد
  • 1394/5/26
  • مبين
  • 1

در حلا حاضر مایکروسافت گوشی های هوشمند خود را تحت عنوان لومیا با امتیازی که از نوکیا خریداری شده است می سازد اما اکنون به نظر می رسد که این شرکت غول نرم افزاری در حال ساخت یک گوشی هوشمند جدید با نام سرفیس است که با توجه به گزارشات اخیر در حال کار بر روی آن است.

باتوجه به گزارشات اخیر مایکروسات گوشی هوشمند جدید سرفیس را با کد پروژه Juggernaut Alpha نام گذاری کرده است که اکنون برخی از مشخصات آن در رسانه های آنلاین منتشر شده است. در ادامه با ما همراه باشید تا نگاه کوتاهی به مشخصات دستگاه جدید مایکروسافت داشته باشیم.

شایعه شده است که گوشی هوشمند جدید مایکروسافت دارای صفحه نمایش ۵٫۵ اینجی Quad HD با وضوح ۲۵۶۰ در ۱۴۴۰ پیکسل است و قدرت آن توسط پردازنده ۶۴ بیتی Intel Atom X3 تامین می شود.

windows-10-for-phones-leaked-build

دیگر مشخصات شایعه شده شامل دو نوع رم مختلف است که یکی از آن ها ۳ گیگابایت و دیگری ۴ گیگابایت نیز می باشد و دارای حافظه داخلی انتخابی ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایتی است و همچنین با اسلات کارت میکرو اس دی حافظه آن ارتقا می یابد و تا سقف ۱۲۸ گیگابایت را به عنوان حافظه ذخیره سازی ثانویه پشتیبانی می کند.

در جلوی گوشی هوشمند سرفیس مایکروسافت یک دوربین ۸ مگاپیکسلی وجود دارد که زاویه دید عریض را پشتیبانی می کند و همچنین در پشت دستگاه یک دوربین ۲۱ مگاپیکسلی PureView نیز وجود دارد. این دستگاه از شارژ وایرلس پشتیبانی می کند و دارای پورت  USB نوع C نیز هست. علاوه بر این مشخصات گفته شده سیستم عامل سرفیس فون ویندوز ۱۰  می باشد در در زمان عرضه برای آن منتشر خواهد شد.

باتوجه به خبری که در WMPoweruser منتشر شده است مایکروسافت گوشی هوشمند جدید سرفیس را تا قبل از پایان سال جاری یا در آغاز سال ۲۰۱۶ میلادی روانه بازار می کند. نظر شما درباره این خبر چیست؟

منبع: [geeky-gadgets]

دیدگاه خود را وارد کنید
1 دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *