به گفته کارکنان فاکسفان آیفون ۶ سی در آبان ماه عرضه می شود

به گفته کارکنان فاکسفان آیفون ۶ سی در آبان ماه عرضه می شود
  • 1394/5/30
  • مبين
  • 0

هنگمای که خبر از وجود آیفون ۶ سی منتشر شد شایعات هم بلافاصله انتشار یافتند. برخی بر این باوردند که شرکت اپل ماه آینده سه گوشی هوشمند جدید خود را معرفی می کند که شامل آیفون ۶ اس، آیفون ۶ اس پلاس و آیفون ۶ سی نیز می شود. در حالی که دیگران استدلال می کنند که این دستگاه تا سال آینده عرضه نخواهد شد. در حال حاضر گزارش جدید منتشر شده است که ممکن است مطعلق به آیفون ۴ اینچی باشد.

باتوجه به خبری که از ChinaTimes منتشر شده است اپل در حال برنامه ریزی برای عرضه آیفون ۶ سی در ماه نوامبر برابر با آبان ماه خواهد بود که تقریبا چند ماه پس از عرضه آیفون ۶ اس و آیفون ۶ اس پلاس خواهد بود که در ماه سپتامبر عرضه خواهند شد. در واقع این حرکت اپل بسیار موثر است چراکه پس از مدتی یک دستگاه جدید را به بازار ارائه می دهد.

iPhone_6C_002-1280x768

در این گزارش پشت کردن به ادعا های قبلی این گوشی هوشمند نیز منتشر شده است که ویژگی های آن شامل سنسور اثر انگشت تاچ آی دی و NFC نیز خواهد بود و سیستم پرداخت همراه اپل یا  Apple Pay نیز در این دستگاه ۴ اینچی وجود خواهد داشت. با این حال انتظار می رود که سنسور تاچ آیدی کوچکتر از گذشته باشد.

به عنوان یک نتیجه که فاکسفان گزارش کرده است کارکنان آن ها در حال تلاش بریا عرضه زودتر این دستگاه ها هستند. این شرکت چینی در اوایل تابستان جاری بود که خبر از آیفون ۶ اس و آیفون ۶ اس پلاس دارد که در حال حاضر همین ادعا را برای آیفون ۶ سی نیز می کند.

در حال حاضر چیز زیادی را درباره آیفون ۶ سی نمی دانیم و این تاریخ اعلام شده ممکن است شایعه باشد چراکه هنوز از سوی اپل تایید نشده است. با این حال چند ماه بیش تر برای عرضه این دستگاه باقی نمانده است.

منبع: [technobuffalo]

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *