ریپورتاژ آگهی – سرویس کلود پروتکشن سنترال هاستینگ

ریپورتاژ آگهی – سرویس کلود پروتکشن سنترال هاستینگ
  • 1394/5/31
  • گویا آی تی
  • 0

 

اگر شما یک ویمستر هستید باید به مسئله امنیت وب سایتتان توجه خاصی داشته باشید چرا که تهدیدهای آنلاین همیشه در کمین وب سایت شما هستند.

image001

سرویس کلود پروتکشن که توسط سایت سنترال هاستینگ ارائه می شود نسل جدیدی از فایروال های آنلاین برای محافظت از وب سایت ها می باشد که برای اولین بار توسط یک سرویس دهنده ایرانی ارائه می شود.

کلود پروتکشن یک فایروال بین وب سایت شما و کاربرانتان خواهد بود و کلیه رکوئست ها و اطلاعات ارسالی به سمت هاست اشتراکی /سرور مجازی یا سرور اختصاصی شما در مرحله اول از این فایروال عبور می کند و تهدید های ممکن را شناسایی و مسدود می کند ؛ اما ممکن است بپرسید چه تهدیدهایی؟

مهم ترین ویژگی کلود پروتکشن خصوصیت DDoS Protection یا همان آنتی دیداس است که شامل مجموعه فایروالهای اختصاصی سخت افزاری جهت مقابله با حملات DDoS در لایه های ۴ (مثل حملات UDP و TCP) و همچنین لایه ۷ (نرم افزاری) می باشد و وب سایت شما را در برابر این گونه حملات ایمن خواهد نمود.

 

image002

همچنین وب سایت شما به وسیله استاندارد های جهانی WAF در برابر حملات هکر ها؛ همچون Brute Force, SQL Injection-SQLi, Local File Inclusion-LFI, Cross-Site Scripting-XSS, Remote File Inclusion-RFI محافظت می شود.

image003

قابلیت Pro Protection در سرویس کلود پروتکشن این امکان را به وبمستر می دهد که تمامی بازدید کنندگان قبل از ورود به سایت توسط یک پروسه ۵ ثانیه ای تایید هویت شوند تا از ورود روبات های اسپیمر که قصد کپی کردن غیر مجاز مطالب شما یا ارسال فرم های عضویت و نظرات و .. را دارند جلوگیری شود.

همچنین از دیگر امکانات کلود پروتکشن قابلیت بلاک کردن بازدید کنندگان بر اساس IP یا بر اساس کشور قبل از رسیدن به سرور است. همچنین ماژول Pagespeed باعث بهینه سازی خروجی وب سایت ها و افزایش رتبه سایت خواهد شد.

مسئله سئو وب سایت نیز همانند امنیت در اولیت قرار دارد و سرویس کلود پروتکشن هیچ تاثیر منفی بر سئو وب سایت شما نخواهد داشت.

image004

 

جهت دریافت توضیحات بیشتر می توانید به سایت سنترال هاستینگ مراجعه نمایید.

http://central-hosting.com

 

 

 

 

 

 

 

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *