ناسا: شهاب آسمانی در ماه آینده زمین را نابود نمی کند

ناسا: شهاب آسمانی در ماه آینده زمین را نابود نمی کند
  • 1394/6/1
  • مبين
  • 0

چندی پیش بود که که یکی از رسانه های واشنگتن در ایالات متحده امریکا خبر از برخورد سیارک غول پیکر به زمین را داد و در آن اعلام شده بود که این جسم آسمانی به سرعت در حال نزدیک شدن به زمین است. اکنون خبرهایی منتشر شده است که این اتفاق را تکذیب می کند و در واقع به این شایعات پایان داده است. در ادامه با گویا آی تی همراه باشید تا از جزئیات این خبر مطلع شوید.

بلاگ ها و سایت های خبری خارجی ادعا کرده بودند که سیارک یا شهاب آسمانی غول پیکری در اواسط تا اواخر سپتامبر که برابر با شهریور ماه است در نزدیکی پورتوریکو باعث تخریب بزرگ در سراسر منظقه می شود. اما این نظریه به طور کامل حل شده اعلام شده است و با توجه به گفته ناسا پیش بینی روز قیمات غلط است و درباره این شایعه متن زیر را منتشر کرده است:

آزمایشات اعلام داشته است که همه ستاره های خطرناک شناخته شده در ۱۰۰ سال آینده با احتمال کمتر از ۰٫۰۱ می توانند به زمین برخورد کنند.

ناسا به این مسئله اشاره کرده است که نظریه پردازان روز قیمات همانند گذشته این شایعات را منتشر کرده اند و چیزی شبیه به تقویم تولیدی صنعتی مایان فولاد در سال ۲۰۱۲ نیز می باشد و با یان حال هیچ خطری زمین را تهدید نمی کند.

منبع: [gmanews]

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *