اپلیکیشن دوربین لومیا هم اکنون در دسترس کاربران غیر لومیایی

اپلیکیشن دوربین لومیا هم اکنون در دسترس کاربران غیر لومیایی
  • 1394/6/1
  • مجید جعفری
  • 0

در ابتدای سال بود که خبری مبنی بر عرضه اپلیکیشن دوربین لومیا بر روی گجت هایی که به ویندوز ۱۰ ارتقا پیدا کرده اند، اعم از تبلت ها و کامپیوترهای خانگی، منتشر شد. اما اکنون، حتی پیش از انتشار نسخه ویندوز فون ۱۰، دستگاه هایی که به ویندوز ۸٫۱ نیز مجهز نیستند قادر خواهند بود این برنامه را دانلود و استفاده کنند.

بر اساس گفته های کاربرانی که از اپلیکشین بر روی Huawei Ascend W1 و Samsung ATIV SE استفاده کرده اند، تمام قابلیت های اپلیکیشن در دسترس نیست. وظایف اصلی برنامه مانند تنظیم فوکوس و زمان نوردهی دوربین عقب، کاربران را ناامید ساخت. با وجود این مشکلات دوربین لومیا نمی تواند به عنوان اپلیکیشن پیشفرض برای عکس برداری مورد استفاده قرار گیرد.

اپلیکیشن دوربین لومیا به کاربران اجازه می دهد تا تنظیمات دوربین عقب را در دستگاه هایی که طعم ویندوز فون را چشیده اند، شخصی سازی کنند. برنامه همچنین شامل Rich Capture میشود که به کمک عکس برداری HDR چندین عکس با نوردهی متفاوت ضبط میکند و با ترکیب آن ها با یکدیگر تصویر بسیار دقیقی را به وجود می آورد. عکاسان بعد از آن میتوانند در هر زمان میزان افکت HDR را بر روی عکس تغییر دهند.

 

lumia-camera-app

 

 

اپلیکشن لومیا در حال حاضر در فروشگاه ویندوز فون موجود و به صورت کاملا رایگان قابل دانلود است.

منبع:Phonearena

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *