تست عمر باتری Meizu m2 note

تست عمر باتری Meizu m2 note
  • 1394/6/1
  • مجید جعفری
  • 0

Meizu m2 note علی رغم عرضه به همراه چیپست ضعیف تر، یک گجت قدرتمند و قابل اطمینان به حساب می رود. m2 همچنان متکی به صفحه نمایش ۵٫۵ اینچی ۱۰۸۰P است که به یک باتری ۳,۱۰۰ میلی آمپری مجهز شده است. پیش از این باتری m1 عملکرد بسیار خوبی را ازخود بر جای گذاشته بود. به همین دلیل مشتاقانه منتظریم تا عملکرد باتری m2 را نیز بررسی کنیم.

یکی از آزمایشات انجام شده، تست مکالمات ۳G بود که با توجه به دوام ۲۱ ساعتی انرژی، شاهد بهبودی قابل توجهی نسبت به m1 بودیم.

test-chart-1

بر عکس موفقیت قبلی m2 در مکالمات، در قسمت مرورگری وب اگرچه میزان شارژدهی مناسبی از m2 شاهد بودیم، اما نسبت به m1 سه ساعت ضعف بیشتری مشاهده شد.

test-chart-2

یکی از مهمترین نگرانی ها در مورد شارژدهی، قسمت پخش فیلم بود که نگرانی بس به جایی نیزبود. m2 تنها توانست ۶ ساعت و نیم به پخش ممتد ویدئو ادامه دهد. این در حالی است که m1 دو برابر شارژدهی بهتری داشت.

test-chart-3

یکی از موفقیت آمیز ترین نتایج آزمایش قسمت Standby بود. انرژی باتری m2 توانست در حالت استفاده از یک سیم کارت یا دو سیم کارت ۱۵ روز دوام بیاورد که بسیار عالی است.

بررسی به وضوح نقاط ضعف و قوت m2 را نشان داد. این نتایج باعث شد تا m2 بتواند امتیاز استقامت کلی باتری را به ۶۹ ساعت برساند و این بدین معنی است که در صورت استفاده یک ساعتی از مرورگر، برقراری تماس و پخش ویدئو، بیش از یک روز و نیم انرژی الکتریکی دوام خواهد داشت.

Meizu m2 سه حالت مختلف استفاده از باتری را برای کاربران فراهم کرده است. حالت ذخیره نیرو برای ۴ هسته پردازنده، حالت متعادل برای ۶ هسته پردازنده و اوج عملکرد در صورت نیاز برای فعال کردن هر ۸ هسته.  از این نکته نیز غافل نشوید که آزمایشات در حالت ۸ هسته ای انجام شد. بنابراین میزان شارژدهی m2 به مراتب بیشتر است.

منبع:gsmarena

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *