گوشی هوشمند موتو X Play در کانادا با قیمت ۳۰۰ دلار عرضه شد

گوشی هوشمند موتو X Play در کانادا با قیمت ۳۰۰ دلار عرضه شد
  • 1394/6/1
  • مبين
  • 0

همانطور که انتظار می رفت و قبلا اعلام شده بود شرکت موتورولا بلاخره گوشی هوشمند موتو X Play را در کاندا روانه بازار کرد که این دستگاه به عنوان اولین بار در سراسر جهان در این کشور در دسترس قرار گرفته است.

در حال حاضر مشتریان کانادا می توانند گوشی هوشمند موتو X Play را در پنچ عامل خرید با قیمت ۳۰۳ دلار خریداری کنند که تحت شرایط خاصی برای هر یک شرکت های مخابراتی در دسترس قرار گرفته اند.

گوشی هوشمند موتو X Style و موتو جی و همچنین موتو X Play یک بخش عمده از نام تجاری موتورولا به شمار می آیند. از ویژگی های این دستگاه می توان به اندازه صفحه نمایش ۵٫۵ اینچی ۱۰۸۰p، اتصال LTE، پردازنده هشت هسته ای اسنپدراگون ۶۱۵، رم ۲ گیگابایتی و حافظه داخلی ۳۲ گیگابایتی اشاره کرد.

moto x play

 

در کنار این هما در پشت دستگاه یک دوربین ۲۱ مگاپیکسلی وجود دارد یک یک کیفیت عمده از تصویربرداری را به ارمغان می آورد و همچنین دوربین سلفی آن ۵ مگاپیکسل است که لذت تصویر برداری سلفی را تا چند برابر افزایش می دهد اما چیزی که توجه همگان را در گوشی هوشمند موتو X play به خود جذب کرده است وجود باتری عظیم ۳۶۳۰ mAh است که بر قدرت آن افزوده است.

هنوز هیچ خبر رسمی درباره عرضه این دستگاه به دیگر بازارهای جهان از جمله ایالات متحده آمریکا نشده است اما انتظار می رود که به زودی در دسترس جهانیان قرار گیرد.

منبع: [phonearena]

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *