دوربین ۱۲ مگاپیکسلی برای آیفون ۶ اس و آیفون ۶ اس پلاس تایید شد

دوربین ۱۲ مگاپیکسلی برای آیفون ۶ اس و آیفون ۶ اس پلاس تایید شد
  • 1394/6/2
  • مبين
  • 0

تاکنون شایعات بسیاری درباره دو گوش یهوشمند آینده اپل یعنی آیفون ۶ اس و آیفون ۶ اس پلاس منتشر شده است اما کسی از حقیقی بودن آن ها نیز خبر ندارد. یکی از این شایعات به جایگزین دوربین این دو گوشی هوشمند با دوربین ۱۲ مگاپیکسلی اشاره داشت که اکنون به لطف گزارش جدیدی که منتشر شده است وجود دوربین ۱۲ مگاپیکسلی برای این دو دستگاه تایید شده است.

در منبع این گزارش اعلام شده است که اپل از یک سنسور بزرگتر نسبت به نسخه قبلی استفاده می کند. این بدان معنی است که آیفون های جدید قادر به گرفتن عکس های روشن تر از گذشته خواهند بود و این عمل به لطف بزرگتر شدن لنز دوربین است.

iPhone-6-review-2-640x426

با این حال هنوز مشخص نیست و ممکن است که لنز جدید همانند نسخه قبلی باشد که در واقع این گزارش به این معنی است که اپل یک لنز پنج عنصر را برای نسل بعدی ایفون ارائه خواهد داد که ظاهرا خود منبع از لنز شش عنصر گزارش داده است اما به نظر می رسد که این سنسور برای دستگاه های آینده اپل همانند آیفون ۷ در سال ۲۰۱۶ منتشر خواهد شد.

حال اگر واقعا لنز شش عنصر نیز وجود داشه باشد انتظار ارائه تصاویر با کیفیت را نیز خواهیم داشت. خوشبختانه چیزی به تاریخ معرفی رسمی آیفون ۶ اس و آیفون ۶ اس پلاس نمانده است و در زمان معرفی از حقیقی بودن این اخبار منتشر شده آگاه خواهیم شد.

منبع: [ubergizmo]

 

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *