لومیا ۹۴۰ و لومیا ۹۴۰ XL مایکروسافت در تاریخ ۲۷ مهر عرضه می شوند

لومیا ۹۴۰ و لومیا ۹۴۰ XL مایکروسافت در تاریخ ۲۷ مهر عرضه می شوند
  • 1394/6/2
  • مبين
  • 0

باتوجه به شایعات گذشته شرکت مایکروسافت علاوه بر حضور درخشان در رویداد IFA 2015 قرار بر این است که در اوایل پاییز سال جاری میزبانی یک رویداد بزگر را که در ۱۹ اکتبر برابر با ۲۷ مهر ماه برگزار می شود را بر عهده بگیرد که در آن گوشی های هوشمند جدید لومیا، نسخه جدید تبلت سرفیس، دستبند تناسب اندام Band 2 و برخی چیزهای دیگر را در آن معرفی می کند.

چند روز پیش خبری در این باره منتشر شد اما چیزی درباره تاریخ دقیق این رویداد در آن اشاره نشده بود. اکنون قرار است که در تاریخ ۱۹ اکتبر تکنولوژی های جدید مایکروسافت به نمایش گذاشته شوند که این خبر بنا به ادعای NokiaPowerUser نیز می باشد.

این گزارش ادعا می کند که رویداد نام برده شده در شهر نیویورک برگزار می شود و مایکروسافت در این رویداد میزبان معرفی محصولات جدید از قبیل سرفیس پرو ۴ و دستبند تناسب اندام Band 2 خواهد بود. علاوه بر این دو گوشی هوشمند جدید این شرکت که چندی است در رسانه های آنلاین خبر ساز شده اند با سیستم عامل ویندوز ۱۰ نیز به نمایش گذاشته می شوند.

windows-10-for-phones-leaked-build (1)

دستگاه بزرگتر که لومیا ۹۴۰ XL نام دارد و قدری بزگتر است اندازه صفحه نمیاش آن ۵٫۷ اینچ با وضوح QHD بوده و قدرت آن توسط پردازنده اسنپدراگون ۸۱۰ و رم ۳ گیگابایتی تامین می شود. دوربین اصلی دستگاه ۲۰ مگاپیکسل و دوربین جلویی آن نیز ۵ مگاپیکسل است. همچنین لومیا ۹۴۰ که نسخه کوچک تر دستگاه است دارای صفحه نمایش ۵٫۲ اینچی است و پردازنده آن اسنپدراگون ۸۰۸ نیز می باشد. نظر شما درباره این خبر چیست؟

منبع: [ubergizmo]

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *