طراحی پشت (HTC Aero (A9؛ شباهت فاحش با آیفون

طراحی پشت (HTC Aero (A9؛ شباهت فاحش با آیفون
  • 1394/6/3
  • پرهام
  • 0

روز های گذشته شایعاتی مبنی بر انتشار تلفن هوشمند یا فبلتی جدیدی از شرکت اچ تی سی با نام HTC O2 با صفحه نمایش ۶ اینچی منتشر شد. روز قبل نیز در طی خبری به شما اعلام کردیم که به احتمال زیاد نام این فبلت از سری HTC Aero خواهد شد و به احتمال زیاد امسال عرضه می شود. علاوه بر این گفتیم که این فبلت شامل سیستم پردازنده ای دکا کور (Deca-core) و چیپست MediaTek Helio X20 شده و نامش اچ تی سی A9 خواهد بود.

حالا تصویری از این فبلت تایوانی به بیرون درز کرده است که نمای پشتی از آن را به تصویر می کشد. اولین چیز با دیدن این تصویر، شباهت فاحش طراحی HTC A9 با آیفون شرکت اپل است. اما با این حال نمی توان کمپانی تایوانی را در این زمینه مقصر دانست؛ به هر حال آیفون ۶ شرکت اپل نیز در این زمینه شباهت های فراوانی با اچ تی سی ام ۸ داشت.

uuu

از آنجایی که تولید چیپست مدیا تک هلیو ایکس بیست از ماه نوامبر آغاز می شود، اچ تی سی A9 احتمالا تا یک چهارم پایانی امسال ( میلادی) عرضده نخواهد شد. به نظر می رسد این کمپانی تایوانی می خواهد در بازار های خرید سال نو درخشش خود را شروع کند. این محصول به احتمال زیاد با بدنه تمام فلزی طراحی شده است و از دیگر مشخصه های آن می توان به صفحه ۵٫۵ اینچی و حافظه رم ۴ گیگابایتی اشاره کرد.

اما سوال بزرگ اینجاست که آیا اچ تی سی می تواند موفقیت وان ام ۸ را تکرار کند یا همچون اچ تی سی ام ۹ دوستدارانش را نا امید می کند؟

نظرات خود را در بخش پایین با ما و خوانندگان دیگر گویا آی تی در میان بگذارید. آیا به نظر شما این محصول می تواند با رقیبان سر سختی نظیر گلکسی اس ۶ اج پلاس، گلکسی نوت ۵ و آیفون ۶ اس (در آینده) رقابت نماید؟

منبع مطلب : وب سایت های فون آرنا و Mobipicker

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *