عرضه Huawei Honor 7 کمتر از ۲۰۰ یورو در انگلستان

عرضه Huawei Honor 7 کمتر از ۲۰۰ یورو در انگلستان
  • 1394/6/3
  • مجید جعفری
  • 0

پس از انتشار خبر عرضه Honor 7 در چین، انتظار میرود که این مدل در ۲۷ آگوست در انگلستان و دیگر نقاط اروپا به فروش برسد.

کمپانی چینی در حال فروش تعدادی از مدل های Honor 7 خود در اروپا و مخصوصا انگستان است اما بیشتر خورده فروشی آنلاین مانند آمازون را ترجیح داده است.

بر اساس شایعاتی، هوآوی قصد دارد فروشگاه آنلاین خود را در اروپا بر پاسازد درست مانند فروشگاه آنلاین خود در چین که با نام Vmall شناخته میشود. به کمک این فروشگاه هوآوی قادر خواهد بود محصولات خود را مستقیما به دست مشتریان برساند و دست دلالان را در فروش کوتاه کند.

واضح است که چون Honor 7 اولین گجت فروخته شده در Vmall در اروپا خواهد بود، پیشنهادهای ویژه ای برای خریداران در نظر گرفته خواهد شد. یکی از آن ها فروش کمتر از ۲۰۰ یورویی به مدت محدود خواهد بود. پس از آن پیش بینی میشود قیمت Honor 7 بین ۲۰ تا ۴۰ درصد افزایش یابد. 

بدیهی است که این اطلاعات تنها شایعاتی بیش نیستند و باید چند روز منتظر ماند تا حقایق آن فاش شود. اما چیزی که واضح است این است که در صورت عرضه ۲۰۰ یورویی Honor 7 این دستگاه در بین خریداران بسیار پرطرفدار خواهد شد.

Huawei-Honor-7-hands-on-Chinese-source_8

از ویژگی های Honor 7 میتوان به صفحه ۱۰۸۰p و ۵٫۲ اینچی، دوربین ۲۰ مگاپیکسلی به همراه فوکوس خودکار فلاش دو LEDای، دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی، ۳ گیگابایت رم، پردازنده ۸ هسته ای Cortex-A35 با فرکانس ۲٫۲ گیگاهرتز و باتری ۳٫۱۰۰ میلی آمپری اشاره کرد. در پس پرده نرم افزاری این گجت اندروید ۵ به همراه رابط کاربری Emotion UI 3.1 قرار گرفته است.

منبع:Gsmarena

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *