تصاویر واقعی از HTC Aero؛ همزاد آیفون ۶!

تصاویر واقعی از HTC Aero؛ همزاد آیفون ۶!
  • 1394/6/3
  • پرهام
  • 0

روز گذشته، در خبری اعلام کردیم که شرکت اچ تی سی قصد دارد تا یک تلفن با صفحه نمایش بزرگ (۵٫۵ یا ۶ اینچ) را با نام احتمالی HTC Aero روانه بازار نماید.  در تنها تصویر لو رفته از HTC Aero یا همان HTC A9، شباهت فاحش بخش پشتی آن با آیفون ۶ کاملا مشهود بود. با این حال تصویر مربوطه پس از چند ساعت غیر اصل و فوتوشاپی شناخته شد. در واقع فردی که متوجه شده بود که نمای پشتی این محصول مشابه آیفون ۶ است، در یک تصور به کمک فوتوشاپ، دانسته هایش را دور هم جمع کرد و آن را در فضای وب منشتر ساخت.

گذشته از تصویر روز گذشته، امروز تصاویری طبیعی و واقعی از تلفن هوشمند جدید شرکت اچ تی سی ، HTC Aero واقعی، منتشر شده اند. نکته جالب در این تصاویر، باز هم شباهت فاحش بخش پشتی این محصول با آیفون ۶ است. به هر حال نمی توان شرکت اچ تی سی را در این زمینه مقصر و متقلب دانست، چرا که شرکت اپل نیز در طراحی آیفون های خود از اچ تی سی وان ام ۸ الهام گرفته بود.

Front-panel-of-HTC-Aero

Rear-of-HTC-Aero-compared-with-the-Apple-iPhone-6

همچون تصویر فوتوشاپی روز گذشته، تصاویر جدید نیز از یک وب سایت چینی به بیرون درز کرده است. به همین دلیل نمی توان از دست بودن اطلاعات آن کاملا مطمئن باشیم. با این حال شایعات پیرامون این محصول کماکان ادامه دارد.

HTC Aero ( همچنین ممکن است نام اصلی آن A9 باشد)،  گفته می شود با صفحه نمایش ۵٫۵ اینچی و حافظه رم ۴ گیگابایتی عرضه می شود. همچنین گفته ها حاکی از بهره بردن این فبلت از چیپست مدیا تک هلیو ایکس بیست SoC است که شامل یک سی پی یو Deca-core می شود. همچنین صحبت هایی پیرامون انقلا اچ تی سی در بخش دوربین تلفن هایش در این محصول شده است.

با توجه به این که چیپست مدیا تک جدید هنوز عرضه نشده است، اچ تی سی Aero را نمی توانیم تا قبل از یک چهارم پایانی امسال ( میلادی) در بازار ببینیم. حال نظر شما پیرامون این محصول چیست؟ آیا اچ تی سی Aero یا A9 می تواند به یکی از رقبان سرسخت محصولاتی نظیر نوت ۵، گلکسی اس ۶ اج پلاس یا آیفون های آینده باشد؟ نظرات خود را می توانید در بخش پایین با ما و خوانندگان گویا آی تی در میان بگذارید.

منبع: وب سایت Phonearena

 

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *