ایسر دو گوشی هوشمند اندرویدی کم تر از ۲۵۰ دلار را پرده برداری می کند

ایسر دو گوشی هوشمند اندرویدی کم تر از ۲۵۰ دلار را پرده برداری می کند
  • 1394/6/6
  • مبين
  • 0

شرکت های وان پلاس، شیائومی، ایسوس، آلکاتل، موتورولا، مایکروسافت تنها چندی از لیست بلند بالای شرکت های تولید کننده گوشی های هوشمند هستند و این شرکت ها استراتیژیک فروش کم هزینه را در دستگاه های خود رعایت می کنند. شرکت ایسر برای چند سال است که در این لیست قرار دارد اما این شرکت روز پنجشنبه اعلام کرد که دو گوشی هوشمند اندرویدی را با قیمت کم تر از ۲۵۰ دلار معرفی و روانه بازار می کند. در واقع قیمت آن ها از ۱۲۹ دلار نیز آغاز خواهد شد.

ایسر تصویر گوشی هوشمند Liquid Z410 را منتشر کرده است که دارای صفحه نمایش ۴٫۵ اینچی، دوربین جلویی ۲ مگاپیکسلی، دوربین اصلی ۵ مگاپیکسلی، پردازنده ۶۴ بیتی ۱٫۳GHZ، اسلات دو سیم کارته، اندروید ۴٫۴٫۴ کیت کت و پشتیبانی از اپلیکیشن های کلیدی است.

Liquid-Z410-Flat-1280x410

 

این دستگاه حق بیمه بیش تری دارد و از Liquid Jade Z مقرونه به صرفه تر است که اندازه صفحه نمایش آن ۵ اینچ بوده و دارای دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی، دوربین جلویی ۵ مگاپیکسلی، پردازنده چهار هسته ای ۶۴ بیتی ۱٫۵GH و باتری ۲,۳۰۰mAh است.

Jade_Z_black_01-1280x2557

 

گوشی هوشمند Liquid Z410 در ماه سپتامبر برابر با شهریور ماه روانه بازار خواهد شد که دارای رم ۱گیگابایتی و حافظه داخلی ۸ گیگابایتی است وقیمت در نظر گرفته شده برای آن تنها ۱۲۹ دلار خواهد بود البته لازم به ذکر است که نسخه دیگر آن با رم و حافظه داخلی بیش تر با قیمت ۱۴۹ دلار نیز عرضه خواهد شد.

گوشی هوشمند Liquid Jade Z برچسپ ۲۲۹ دلاری روی آن خورده است و دارای رم ۱ گیگابایتی با حافظه داخلی ۸ گیگابایتی است و همچنین نسخه دیگر آن با قیمت ۲۴۹ دلار که مجهز به رم ۲ گیگابایتی و حافظه داخلی ۱۶ گیگابایتی است. نظر شما درباره این دو دستگاه چیست؟

منبع: [technobuffalo]

 

 

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *