آیفون ۶ اس با دوربین ۱۲ مگاپیکسلی قابلیت ضبط ویدئو ۴K را دارد

آیفون ۶ اس با دوربین ۱۲ مگاپیکسلی قابلیت ضبط ویدئو ۴K را دارد
  • 1394/6/6
  • مبين
  • 0

انتظار می رود که دو گوشی هوشمند آیفون ۶ اس و آیفون ۶ اس پلاس در ماه اینده در دسترس قرار گیرند. اکنون شایعات و اخبار جدید اعلام داشته اند که این دو دستگاه هوشمند هفته آینده در روز چهارشنبه در تاریخ ۹ سپتامبر برابر با ۱۸ اردیبهشت معرفی می شوند. ما این انتظار را داریم که ویژگی فورس تاچ در این دو دستگاه وجود داشته باشد و همجنین iOS 9 با آن ها نیز انتشار یابد و از طرفی دیگر این دستگاه دارای پردازنده  A9 نیز خواهد بود اما حال اخبار جدید به ویژگی های دوربین آن ها اشاره می کند. در ادامه با گویا ای تی همراه باشید تا از جزئیات این خبر مطلع شوید.

اکنون با توجه به اخبار ۹to5Mac اپل برای گوشی های هوشمند آیفون ۶ اس و آیفون ۶ اس پلاس یک دوربین ۱۲ مگاپیکسلی آماده کرده است که از ضبط فیلم های ۴K نیز پشتیبانی می کند. از طرفی دیگر اعلام شده که دوربین جلویی دستگاه مجهز به فلش قوی است البته در گزارش های اخیر به ماژول ۱۲ مگاپیکسلی در دوربین آیفون جدید اشاره شده بود.

iphone-6s-rose-gold-003

به گفته ۹to5Mac دوربین ۱۲ مگاپیکسلی آیفون جدید به لطف پردازنده جدید A9 سیگنال تصویری را افزایش می دهد که توسط کمپانی تایوانی TSMC طراحی شده است. در نهایت اشاره شده است که دوربین جلویی داریا ویژگی حرکت آهسته است که در آیفون ۶ در دوربین اصلی وجود داشت و همچنین به یک فلش قدرتمند مجهز است. علاوه بر این قادر به ضبط فیلم های ۷۲۰p نیز خواهد بود. حال باید منتظر فرا رسیدن تاریخ معرفی این دو دستگاه باشیم تا زا ناگفته های آن ها مطلع شویم.

منبع: [technobuffalo]

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *