لحظه به لحظه با رویدادهای خبری نمایشگاه IFA 2015 برلین

لحظه به لحظه با رویدادهای خبری نمایشگاه IFA 2015 برلین
  • 1394/6/10
  • مجید جعفری
  • 0

 

مدتی است که اخبار داغ نمایشگاه IFA برلین سر تیتر مجلات و سایت های خبری دنیای تکنولوژی شده است. نمایشگاه IFA در یکی دو روز آینده پذیرای شرکت های بزرگ فناوری است تا جدیدترین محصولات خود را به دنیا معرفی کنند. تصویر نیز نشان دهنده ورودی نمایشگاه است که چند روز دیگر شاهد خیل عظیمی از بازدیدکنندگان سرتاسر دنیا در آلمان خواهد بود.

گویا آی تی نیز از غافله عقب نخواهد ماند. پس با ما همراه باشید تا از جدیدترین اخبار IFA 2015 آگاه شوید.

کنفرانس های خبری زیادی در برنامه نمایشگاه IFA دیده میشود که از فردا شروع خواهند شد و همه به محصولات نهفته در آن ها چشم دوخته اند. ما در اینجا به مهمترین کنفرانس های خبری IFA اشاره خواهیم کرد.

چهارشنبه، ۳ سپتامبر

acer-logoایسر اولین شرکتی خواهد بود که کنفرانس خبری خود را در IFA ارائه خواهد داد. محصولاتی که ایسر معرفی خواهد کرد شامل لپ تاب، تبلت و مهمتر از همه از تعدادی تلفن های هوشمند پرده برداری خواهد کرد. ما نیز کنجکاویم تا این گجت ها را هر چه سریع تر ببینیم اما باید ساعاتی منتظر ماند تا همه چیز فاش شود.

 

asusایسر تنها شرکت تایوانی نخواهد بود که چهارشنبه در IFA خودنمایی خواهد کرد. رقیب دیرینه آن یعنی Asus درست پس از ایسر کنفرانس خبری خواهد داشت. انتظار میرود Asus بیشتر زمان خود را به لپ تاب های گیمینگ سری ROG اختصاص دهد.

 

 

 

huawei-logo2در اواسط روز نوبت به هوآوی میرسد تا کنفرانس خود را ارائه دهد. مشخص نیست که هوآوی قصد دارد چه محصولاتی را به نمایش بگذارد اما به احتمال قوی حداقل دو دستگاه که یکی از آن ها احتملا مدلی از تلفن های هوشمند سری Honor است، خواهد بود.

 

 

 

 

Sony-LOGOیکی از شرکت هایی که قطع یه یقین یکی از پر محتواترین کنفرانس ها را خواهد داشت، شرکت Sony است. سونی به همراه سه پرچمدار خود یعنی Xperia Z5، Z5 Compact و Z5 Premium در این نمایشگاه حضور دارد که بدون شک بسیاری برای کنفرانس سونی لحظه شماری میکنند. باید گفت که سونی اولین شرکتی است که تلفن با صفحه نمایش ۴k را معرفی خواهد کرد.

 

 

lenovoپس از سونی، لنوو شروع به کار خواهد کرد و به نظر نمیرسد که قصد داشته باشد محصولات خاصی را به نمایش بگذارد اما مطمئنا کنفرانس بزرگی را ارائه خواهد داد تا تبلت ها، تلفن های هوشمند و کامپیوترهای خود را معرفی کند.

 

پنج شنبه، ۲ سپتامبر

samsung-logo2کنفرانس مهم روز ۳ سپتامبر متعلق به سامسونگ است و از قبل مشخص بود که این شرکت چه محصولاتی به ارمغان خواهد آورد. یکی از آن ها ساعت هوشمند Gear S2 است. همچنین احتملا سامسونگ در این نمایشگاه باز هم بر روی Note5 و S6 edge Plus مانور بدهد.

 

 

 

منبع:Phonearena

 

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *