معرفی تلفن هوشمند گیمینگ Acer Predator 6 در IFA 2015

معرفی تلفن هوشمند گیمینگ Acer Predator 6 در IFA 2015
  • 1394/6/11
  • مجید جعفری
  • 0

Acer-Predator-8-GT-810-tablet-enters-the-scene-made-for-gamers

چند ساعتی است که نمایشگاه IFA برلین شروع به کار کرده و ایسر اولین شرکتی بود که کنفرانس خبری خود را ارائه داد. در کنار عرضه تبلت گیمینگ Predator 8 در دو یا سه هفته آینده، ایسر اسمارت فون جدید گیمینگ خود را با عنوان Predator 6 معرفی کرد. در سخنرانی که توسط ایسر انجام گرفت اطلاعاتی در مورد تاریخ و قیمت این تلفن گفته نشد و این شرکت تایوانی تنها به ذکر مشخصات Predator 6 بسنده کرد.

Predator مجهز به پردازنده بسیار قوی و ۱۰ هسته ای MTK 6729 Helio X20 در کنار ۴ گیگابایت حافظه رم است. علی رغم این که کمپانی اطلاعات کمی در مورد صفحه نمایش در اختیار گذاشت اما به نظر میرسد صفحه نمایش اندازه ای در حدود ۶ اینچ خواهد داشت. دوربین قدرتمند ۲۱ مگاپیکسلی نیز در عقب تلفن جای گرفته است.

از ویژگی های منحصر به فرد این تلفن برای کاربارن میتوان به استفاده از ۴ بلندگو درست شبیه به تبلت گیمینگ اشاره داشت که کیفیت صدای بسیار خوبی را دارا میاشد. همچنین بر قابلیت تولید ویبره لامسه ای نیز بسیار تاکید شد.

Acer-Predator-61

هیچ کس مطمئن نیست که چنین ویژگی هایی بتوانند تجربه بازی را بهبود بخشند اما مشتاقان زیادی برای آزمایش این درنده(Predator) لحظه شماری میکنند.

منتظر خبرهای بعدی از نمایشگاه IFA در گویا آی تی باشید.

منبع:Phonearena

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *