گوشی هوشمند جدید اچ تی سی در تاریخ ۱۵ شهریور ماه معرفی می شود

گوشی هوشمند جدید اچ تی سی در تاریخ ۱۵ شهریور ماه معرفی می شود
  • 1394/6/11
  • مبين
  • 0

به نظر می رسد که اکثر شرکت های سازنده گوشی های هوشمند در این ماه دستگاه های جدیدی برای معرفی دارند. حال آیا کاربران برای گوشی هوشمند جدید اچ تی سی آماده هستند؟ شایعه شده است که این شرکت تایوانی قصد دارد یک رویداد مطبوعاتی را در روز یکشنبه ۶ سپتامبر برابر با ۱۵ شهریور ماه برگزار کند و در طی برگزاری آن گوشی هوشمند جدید خود را معرفی کند.

اچ تی سی این رویداد را تایید کرده است و دعوتنامه اختصاصی آن را در حساب کاربری Weibo رسمی خود به اشتراک گذاشته است. اگرچه جزئیات آن در این دعوت نامه مشخص نیست اما حضور گرم یک گوشی هوشمند جدید در آن به واضحی دیده می شود. در زیر این دعوتنامه چند متن چینی درج شده است که احتمالا از انتشار یک دستگاه زیبا خبر می دهد.

انتظار می رود که این گوشی هوشمند جدید دارای پردازنده ۱۰ هسته ای MediaTek و رم ۴ گیگابایتی باشد. علاوه بر این ممکن است که طراحی آن از جنس فلز و شیشه منحنی باشد که با هم در تماس هستند.

htc-aero-1

ظاهرا این دستگاه برای ایالات متحده آمریکا آماده شده است و توسط AT&T پشتیبانی می شود البته این خبر ممکن است برای چند ماه آینده باشد. اسم رمز دستگاه Aero اعلام شده است که در زمان راه اندازی آن ممکن است با نام HTC One A9 به صورت رسمی شناخته شود.

Aero. pic.twitter.com/vJ9Xdx6mn1

— Evan Blass (@evleaks) August 29, 2015

تنها چند روز با تاریخ اعلام شده فاصله داریم پس شرکت اچ تی سی در روز یکشنبه گوشی هوشمند جدیدی را برای معرفی به نمایش می گذارد و مشخصات کامل آن را اعلام می کند. در روزهای آینده با ما همراه باشید تا از جزئیات این دستگاه مطلع شوید.

منبع: [technobuffalo]

 

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *