تاریخ عرضه و قیمت Z5 Compact، Z5 Premium و Xperia Z5

تاریخ عرضه و قیمت Z5 Compact، Z5 Premium و  Xperia Z5
  • 1394/6/11
  • مجید جعفری
  • 4

سرانجام امروز سونی به وعده خود عمل کرد و سه پرچمدار خود را معرفی کرد. Z5 Premium، Z5 Compact و Xperia Z5 که به ترتیب دارای صفحات ۴٫۶، ۵٫۵ و ۵٫۲ اینچی هستند. البته Z5 Premium از صفحه نمایش ۴k بهره مند است.چیپست هر سه مدل Snapdragon 810 است و دوربین نیز ۲۳ مگاپیکسل در نظر گرفته شده است. پیش از این نیز به ویژگی هایی همچون سنسور اثر انگشت، بدنه ضد آب و دوام ۲ روزه باتری اشاره شد.

xperia-z5-colors

اگرچه سونی در مورد قیمت چیزی اعلام نکرده اما نمیتوان انتظار قیمت کمتر از ۶۰۰ تا ۷۰۰ دلار برای Z5 و Z5 compact داشت. Z5 Premium نیز به احتمال قوی بالای ۷۵۰ دلار خواهد بود. تاریخ عرضه Premium نیز مانند قیمت آن نسبت به دو مدل دیگر کمی متفاوت است و اعلام شده که Z5 Premium از نوامبر ۲۰۱۵ به بعد روانه بازار میشود. در مورد Z5 و Z5 Compact داستان کمی فرق میکند و باید در اکتبر شاهد ورود آن به بازار باشیم. همچنین نسخه های دو سیم کارت هر دو مدل Xperia Z5 و Xperia Z5 Premium نیز آماده ورود به بازار است.

منبع:Phonearena

دیدگاه خود را وارد کنید
تعداد دیدگاه ها : 4 دیدگاه
    1. سلام
      از هر طرف به حرفت نگاه میکنم درسته 🙂

    2. آره واقعا . کلفت هست . ولی این کلفتیش بنظرم جذاب ترش کرده ! اگه نازم بود انقدر خوشکل نمیشد !! در مقابل این امکاناتی که داره کلفتیش اهمیت چندانی نداره وقتی وزنش رو هم چندان بالا نبرده …

    3. چرت نگو باو
      کلفتیش به خاطره حسگره اثر انگشتشه
      که تو قسمت کنارش گذاشته شده
      واقعا هم جای درستیه
      مثه اپل و سامسونگ نیس که حسگر اثر انگشتو جلوی گوشی بذارن!! اینجوری نمتونی یک دستی باهاش کار کنی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *