عرضه Lenovo Vibe X3 در آینده نزدیک: مشخصات کامل منتشر شد

عرضه Lenovo Vibe X3 در آینده نزدیک: مشخصات کامل منتشر شد
  • 1394/6/16
  • مجید جعفری
  • 2

Lenovo Vibe X3Lenovo-Vibe-X3-fully-unveiled-could-be-released-in-the-near-future اگرچه به طور رسمی معرفی نشده است اما اطلاعات و تصاویری از این تلفن در ماه فوریه درز کرد که خبر از عرضه آن در آینده نه چندان دور میدهد. همچنین X3  موفق به دریافت مجوز خود از مرکز ارتباطات چین شده که دلیل دیگری برای عرضه زود هنگام آن پنداشته میشود. به لطف این تاییدیه اکنون میتوانیم بررسی همه جانبه تری داشته باشیم.

Lenovo Vibe 3X مجهز به اندورید ۵٫۱٫۱ است و از یک صفحه نمایش ۵٫۵ اینچی ۱۰۸۰p برای خلق تصاویر کمک میگیرد. البته بر اساس شایعاتی که پیش تر منتشر شد، صفحه نمایش این تلفن ۵ اینچ تخمین زده شده بود. همچنین در قلب این تلفن پردازنده ۶ هسته ای Snapdragon 808 میتپد. از نظر ظاهری Vibe X3 دارای ابعاد ۱۵۴ در ۷۶٫۴ در ۹٫۴ میلی متر و وزن ۱۷۵ گرم است. علاوه بر این ها X3 از LTE پشتیبانی میکند و دارای ۳ گیگابایت رم، ۳۲ گیگابایت حافظه قابل ارتقا و دو اسپیکر قدرتمند میباشد.

در قسمت پشتی دستگاه سنسور اثر انگشت به چشم میخورد که درکنار دوربین ۲۱ مگاپیکسلی و فلاش LED وجهه پشتی تلفن را شبیه به درب قوطی های نوشابه کرده است! دوربین سلفی نیز یک دوبین ۸ مگاپیکسلی است.

Lenovo-Vibe-X3 Lenovo-Vibe-X32متاسفانه هنوز چیزی در مورد این که Vibe 3X کی و کجا و با چه قیمتی منتشر خواهد شد، گفته نشده است.

منبع:Phonearena

دیدگاه خود را وارد کنید
تعداد دیدگاه ها : 2 دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *