مشخصات تلفن هوشمند لومیا ۵۵۰ با صفحه نمایش ۴/۷ اینچی به بیرون درز یافت

مشخصات تلفن هوشمند لومیا ۵۵۰ با صفحه نمایش ۴/۷ اینچی به بیرون درز یافت
  • 1394/6/25
  • مجتبی
  • 0

اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که در مورد گوشی پرچمدار جدید و آینده ویندوزفون هیجان زده می شود، احتمالا انتظار معرفی یک دستگاه میان رده دیگر را در این پلتفرم ندارید، اما واقعیت این است که چنین محصولی واقعا وجود دارد. تلفن هوشمند Microsoft Lumia 550 در فروشگاه اینترنتی Swiss store با قیمت ۱۱۷ دلار برای فروش قرار داده شده که این محصول می تواند به نوعی اولین دستگاه سری S باشد که از شبکه های پرسرعت LTE پشتیبانی خواهد کرد.

از جمله مشخصات سخت افزاری این محصول که با نام RM-1127 و RM-1128 (احتمالا مدل اول تک سیمکارت و مدل دوم دو سیمکارته است) مشخص شده می توان به پردازنده اصلی اسنپدراگون ۲۱۰ اشاره نمود. این پردازنده شامل ۴ هسته A53 با فرکانس کاری ۱٫۱ گیگاهرتز بوده و پردازنده گرافیکی آن هم Adreno 304 است. صفحه نمایش این محصول نیز ۴/۷ اینچی بوده و رزولوشن ۷۲۰ در ۱۲۸۰ پیکسل را به ارمغان می آورد. این گوشی هوشمند به صورت پیشفرض ۸ گیگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی دارد و سیستم عامل آن هم ویندوز ۱۰ موبایل است.

بر اساس نتایجی که از نرم افزار بنچمارک GFX Benchmark منتشر گردیده، دوربین اصلی این محصول ۵ مگاپیکسلی با کیفیت ۷۲۰p بوده و دروبین جلو نیز سنسوری ۱/۲ مگاپیکسلی با کیفیت ۷۲۰p دارد. حافظه رم پردازشی گوشی مورد اشاره بر اساس نتایج بنچمارک یاد شده ۱ گیگابایت است. البته در جای دیگری مشخصات Lumia 550 به این صورت اعلام شده که شامل ۱ گیگابایت رم پردازشی و صفحه نمایش ۵ اینچی با رزولوشن ۵۴۰ در ۹۶۰ پیکسل است.

مایکروسافت در روز ۶ اکتبر یک رویداد را برنامه ریزی کرده که به احتمال بسیار زیاد و بنا به اعلام منابع معتبر مختلف درا ین مراسم از لومیا ۹۴۰ رونمایی به عمل خواهد آمد و در کنار این این دستگاه میان رده نیز معرفی خواهد شد.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *