شمارش معکوس شرکت Pebble تا روز پنچ‌شنبه برای معرفی یک ساعت هوشمند

شمارش معکوس شرکت Pebble تا روز پنچ‌شنبه برای معرفی یک ساعت هوشمند
  • 1394/6/30
  • مجتبی
  • 0

هفته پیش یک شمارشگر معکوس مرموز در وب سات پبل به نمایش گذاشته شد. این شمارشگر تاریخ عرضه فریم ور نسخه ۳ پبل اصلی را ظاهرا نشان می داد که پیش از این برای ساعت Pebble Time عرضه شده بود. در هر صورت بر اساس اطلاعاتی که از یک منبع بسیار معتبر بدست آمده، بنظر می رسد این شمارشگر معکوس تاریخ رونمایی از یک ساعت هوشمند جدید را هم نشان می دهد.

شمارنده یاد شده در تاریخ ۲۳ سپتامبر منقضی خواهد شد که دقیقا همان زمانیست که بر اساس اعلام های قبلی مشخص شده بوده است. معرفی در روز پنچ شنبه خواهد بود و در این مراسم مدیر عامل شرکت یاد شده Eric Migicovsky نیز حضور خواهد داشت. بنابراین سخت است که بخواهیم بگوییم این مراسم به صورت اتفاقی با شمارشگر معکوس مورد اشاره یکی شده و همین عامل و اطلاعات منابع دیگر نشان می دهد که باید به احتمال زیاد انتظار معرفی یک ساعت هوشمند را هم بر روی استیج این مراسم داشته باشیم.

بنابراین چه چیز دیگری از پبل خواهیم دید؟ منبع یاد شده اعلام داشته که ساعت هوشمند جدید این شرکت صفحه ای گرد خواهد داشت. سایز صفحه نمایش ساعت جدید مورد اشاره نیز ۰/۹ اینج اعلام گشته که نشان از کوچکتر بودن آن در مقایسه با آنچه تا کنون در این بخش از پبل دیده ایم دارد. اما شاید پبل بخواهد باز هم مورد دیگری را در این مراسم و رویداد معرفی نماید.

در نهایت می توانیم بگوییم که جنس بدنه آن فلزی است. متاسفانه هنوز تا به این لحظه هیچ عکسی از این محصول به بیرون درز نیافته که این نشان از توجه ویژه پبل به عدم لو رفتن اطلاعات شرکت و محصولاتش دارد. در هر حال زمان زیادی تا پنج شنبه باقی نمانده و همه چیز در این روز کاملا مشخص خواهد شد.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *