iOS 9/0/1 با رفع مشکلات iOS 9 منتشر شد

iOS 9/0/1 با رفع مشکلات iOS 9 منتشر شد
  • 1394/7/2
  • مجتبی
  • 0

دقیقا یک هفته پیش بود که اپل جدیدترین نسخه سیستم عامل موبایلی خود یعنی iOS 9 را منتشر کرد. این شرکت حالا و  بنابه گزارشات ارسالی در ارائه نسخه جدید پلتفرم یاد شده رکورد شکنی کرده اما ظاهرا نسخه یاد شده با مشکلات نرم افزاری مختلفی همراه بوده است.

بنظر می رسد که گزارشات یاد شده صحت داشته اند و حالا iOS 9/0/1 منتشر شده است. این بروزرسانی حدودا ۳۵ مگابایت حجم دارد که بسته به نوع دستگاه شما ممکن است کمتر یا بیشتر هم باشد.

حالا می توانید انتظار داشته باشید که با همین نسخه کوچک تمامی مشکلات نرم افزاری نسخه ۹ آی او اس رفع شده باشند. یکی از مشکلات مورد اشاره این بود که هنگام تکمیل مراحل پیکربندی دستیار صوتی آی او اس، نمی توانستید هشدار ها و تایمر ها را همیشه تنظیم کنید و گاهی در حین انجام این کار با مشکلاتی مواجه می شدید. این دقیقا چیزیست که هیچ کاربری علاقه ای به مواجه شدن با آن را ندارد.

همچنین مکث کردن ویدئوها در مرورگر سافاری و بخش تصاویر گاهی از اوقات با مشکل مواجه می شد و نرخ پخش فریم از حالت استاندارد خارچ می گشت، اما این مشکل نیز دیگر وجود ندارد و کاملا حل شده است. مشکل دیگر این بود که اگر افراد یک APN دستی را نصب می کردند، آنگاه سرویس شبکه تلفن همراه از کار می افتاد که این مورد نیز کاملا برطرف گردیده.

نیازی به توضیح بیشتر وجود ندارد که بگوییم اگر شما هم با مشکلات یاد شده مواجه شده اید این بروزرسانی را حتما باید نصب کنید. انتظار می رود نسخه جدید مورد بحث به زودی بر روی تمامی دستگاه هایی که هم اکنون iOS 9 را نصب کرده اند قابل دریافت باشد. اگر شما هم این بروزرسانی را نصب کردید لطفا نتیجه آن را در بخش دیدگاه ها با گویا آی تی و سایر کاربران به اشتراک بگذارید. برای بررسی اینکه آیا iOS 9/0/1 برای شما منتشر شده یا نه کافیست به مسیر Settings > General >   Software update در آی-دیوایس خود بروید.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *