سامسونگ همچنان در بالای جدول تولید کنندگان تلفن های هوشمند

سامسونگ همچنان در بالای جدول تولید کنندگان تلفن های هوشمند
  • 1394/7/3
  • مجید جعفری
  • 0

Samsung-remained-the-top-smartphone-manufacturer-globally-during-the-second-quarterبر اساس تحقیقاتی که Counterpoint انجام داده، سامسونگ سردمدار عرضه تلفن های هوشمند در بازارهای جهانی بوده است. آمارها حاکی از آن است که در یک چهارم دوم سال میلادی ۲۱ درصد از تلفن های عرضه شده در سرتاسر دنیا متعلق به سامسونگ بوده است. پس از آن اپل با ۱۴ درصد، Huawei با ۹ درصد، Xiaomi با ۵ درصد و ZTE نیز با ۵ درصد جایگاه های دوم تا پنجم را کسب کرده اند.

Smartphone-market-share-globally-for-the-second-quarter.jpg

در رابطه با بازار تلفن ها معمولی یا به اصطلاح feature phone ها نیز سامسونگ با ۱۹ درصد از رقبای خود یعنی اپل با ۱۰ درصد، Huawei با ۷ درصد و Nokia با ۶ درصد پیش است.

Global-mobile-phone-market-share-based-on-Q2-shipments.jpg

اگرچه سامسونگ در بازارهای جهانی یکه تازی میکند اما در رابطه با بازار بزرگ آمریکای شمالی، این شرکت Apple است گه گوی سبقت را ربوده است. این شرکت با تصاحب ۳۱ درصدی بازار نسبت به ۲۴ درصد سامسونگ برترین فروشنده و عرضه کننده تلفن هوشمند در آمریکای شمالی به حساب میرود. جایگاه سوم نیز LG با ۱۵ درصد به LG تعلق دارد.

تلفن های هوشمند ۷۵ درصد از سهم بازار تلفن ها در دنیا را به خود اختصاص داده اند و از بین تلفن های هوشمند ۵۰ درصد قابلیت پشتیبانی از LTE را دارند. چون بحث LTE شد باید گفت که آمریکا و چین ۶۷ درصد از بازار تلفن های هوشمند مجهر به LTE را به خود اختصاص داده اند.

منبع:Phonearena

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *