مشخصات کامل تلفن‌های هوشمند Lumia 950، Lumia 950 XL و Lumia 550 لو رفت

مشخصات کامل تلفن‌های هوشمند Lumia 950، Lumia 950 XL و Lumia 550 لو رفت
  • 1394/7/5
  • مجتبی
  • 0

معمولا تلفن های هوشمند زمانی که می خواهند از آنها رونمایی به عمل آورند در اسلایدهایی مشخصات کاملشان نمایان می گردد. مایکروسافت لومیا ۹۵۰، لومیا ۹۵۰ اکس ال و لومیا ۵۵۰ در روز ششم اکتبر سال میلادی جاری به همراه دستبند Microsoft Band 2 و Surface Pro 4 در خلال رویداد اختصاصی ردموندی ها در نیویورک به صورت رسمی معرفی خواهند شد.

gsmarena_001

اما حالا شاهد لو رفتن اطلاعات سه گوشی یاد شده در جریان نمایش اسلایدهایی هستیم که به صورت داخلی و احتمالا برای افرادی که قصد ارائه معرفی آنها را داشته اند در حال پخش بوده. در اخباری که پیش از این از محصولات مورد بحث منتشر شده بود اعلام می گشت که تلفن هوشمند Lumia 950 XL یک پرچمدار خواهد بود. مشخصات فنی این محصول شامل یک صفحه نمایش ۵/۷ اینچی با کیفیت QHD است و پردازنده آن را هم اسنپدراگون ۸۱۰ اعلام کرده اند. حافظه داخلی ذخیره سازی این گوشی ۳۲ گیگابایت است که البته می توان آن را با کارت حافظه جانبی ارتقا نیز داد. سنسور تشخیص قرنیه چشم و یک باتری ۳۳۰۰ میلی آمپرساعتی از جمله دیگر مشخصات این محصول است. علاوه بر این محصول مورد اشاره از تکنولوژی شارژ سریع کوالکام هم بهره می برد و نیز می توان آن را به صورت بی سیم و با فناوری Qi Wireless شارژ نمود.

۲

تلفن هوشمند Lumia 950 XL از یک دوربین اصلی با سنسور ۲۰ مگاپیکسلی بهره می برد که از فناوری همیشگی این شرکت یعنی PureView هم استفاده می کند و مجهز به فلاش سه گانه است. دوربین جلویی دستگاه نیز ۵ مگاپیکسلی است. نکته جالب دیگر در مورد این محصول پشتیبانی آن از اتصال به USB Type-C است.

۳

و اما مدل Microsofr Lumia 950 مجهز به یک صفحه نمایش ۵/۲ اینچی با کیفیت QHD است و پردازنده آن اسنپدراگون ۸۰۸ اعلام شده. باتری این محصول ۳۰۰۰ میلی آمپرساعت ظرفیت دارد و سایر مشخصات آن مانند مدل پیشین است.

gsmarena_003

هر دو مدل لومیا ۹۵۰ اکس ای و لومیا ۹۵۰ به همراه سیستم عامل ویندوز ۱۰ کوانتینیوم عرضه خواهند شد. کاربران قادر خواهند بود تا این دستگاه ها را با استفاده از یک داک جدا شونده به نمایشگرهایی تمام سایز متصل کنند.

از سویی دیگر مدل سوم یعنی لومیا ۵۵۰ را در کنار دو مدل یاد شده داریم که یک دستگاه مقرون به صرفه و اقتصادی است که با ویندوز ۱۰ همراه شده. این گوشی هوشمند از صفحه نمایشی ۵ اینچی بهره گرفته که کیفیت HD را ارائه می کند و مغز متفکر آن نیز چیپ اسنپدراگون است که شامل چهار هسته ۱ گیگاهرتزی بوده و در کنار آن هم یک گیگابایت حافظه رم پردازشی جای داده شده. حافظه داخلی ذخیره سازی این محصول نیز ۸ گیگابایت است که باز هم مانند دو مدل قبل می توان از طریق شکاف کارت حافظه جانبی آن را به میزان دلخواه ارتقا داد.

gsmarena_002

سایر مشخصات لومیا ۵۵۰ شامل یک دوربین اصلی ۵ مگاپیکسلی و دوربین جلویی ۲ مگاپیسکلی و نیز یک باتری ۱۹۰۵ میلی آمپرساعتی می شود. دوربین اصلی همچنین دارای فلاش ال ای دی است. همه این دستگاه ها همانطور که در ابتدای مطلب اشاره کردیم، در تاریخ ۶ اکتبر به طور رسمی توسط مایکروسافت معرفی خواهند شد. ما تمامی اخبار مرتبط به این رویداد را در گویا آی تی برای شما منتشر خواهیم کرد پس برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این محصولات همچنان با گویا آی تی همراه باشید.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *