GoPro از HERO+ با وای‌فای داخلی و قیمت ۱۹۹ دلار رونمایی کرد

GoPro از HERO+ با وای‌فای داخلی و قیمت ۱۹۹ دلار رونمایی کرد
  • 1394/7/6
  • مجتبی
  • 0

آیا در مورد این فکر می کنید که با استفاده از دوربین های شرکت GoPro شما نیز بخوبی بتوانید به تولید ویدئوهای جذاب در یوتیوب بپردازید؟ اگر اینچنین است ممکن است بخواهید به پیشنهادات جدیدی که این شرکت برایتان دارد فکر کنید. هم اکنون محصولاتی مانند Go Pro Hero4 Black یکی از همان موادریست که اشاره کردیم ولی قیمت این دوربین ۴۹۹/۹۹ دلار است. اگر می خواهید هزینه زیادی را برای یک اکشن کم نپردازید نیز می توانید به سری Hero 4 با قیمت ۳۹۹ دلار نگاهی داشته باشید.

حالا پیش از آنکه از قیمت های فوق نا امید شوید و به کل از فکر ساختن ویدئو با اینگونه دوربین ها بیرون بیایید کمی صبر کنید چرا که شرکت GoPro حالا دوربین جدیدی به نام Hero+ را معرفی کرده. این محصول جدیدترین سری خط تولید Hero به شما می رود که با قیمت بسیار خوب ۱۹۹/۹۹ دلار عرضه می شود. مانند همه دوربین های پایه شرکت مورد اشاره این مورد نیز با کیفیت ۱۰۸۰p و نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه قابلیت فیلمبرداری دارد که برای چنین قیمتی بسیار خوب ارزیابی می شود.

این دوربین همچنین قادر به ثبت تصاویری با کیفیت ۸ مگاپیسکل است و وجود وای فای داخلی به کاربران اجازه می دهد تا محتوای مورد نظرشان را به آسانی و از طریق شبکه های بی سیم با لپ تاپ و سایر دستگاه ها به اشتراک بگذارند. یک میکروفون داخلی نیز برای این محصول در نظر گرفته شده و جالب است بدانید که این دوربین ضد آب نیز هست. زاویه دید این دوربین GoPro Hero+ بسیار عریض است و مطمئن می توانید باشید که هیچ صحنه ای را از دست نداده اید.

موسس و مدیرعامل شرکت مورد بحث آقای نیکولاس وودمن، اینگونه بیان داشته: «ما به سوی ساخت دوربین های بسیار قدرتمند با کارایی بالا چون Hero4 Black گام برداشتیم و پس از آن مدل های Silver و Session و حالا هم قصد توسعه و ارائه محصولی را دارید که ساده تر از این مدل هاست و Hero+ نام دارد که برای ثبت لحظات زندگی واقعی افراد بسیار مناسب است.»

در حال حاضر GoPro قیمت Hero4 را با کاهش ۱۰۰ دلاری به ۲۹۹ دلار رسانده که واقعا برای این محصول قیمتی بسیار مناسب است. اما باز هم مناسب تر از آن مدل Hero+ است که انتظار داریم ۴ اکتبر ۲۰۱۵ به صورت جهانی عرضه شود.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *